Vaderapparnas vaderapp

Firar att jag ar ledig i morgon (och jag gar nog inte in pa mandag heller...) med min favorityoghurt till lunch. Ja alltsa det later kanske inte sa festligt men jag skulle kunna ata Skyr med paron och banansmak istallet for glass. Anledningen till att jag inte ater den oftare trots att det ar som att komma till yoghurthimlen ar for att trots hojt proteininnehall sa balanserar det tyvarr inte riktigt ut det faktum att allting med banansmak (och paron med for den delen) har lite val mycket socker. Trist men sant. Men som sagt, nu firar jag ju att det ar helg! YOLO liksom...
 
Nu sitter min mamma och min bror pa planet fran Arlanda till Kopenhamn och jag har redan varnat dem om att Odense bjuder pa sitt favoritvader - storm. Det blaser nastan konstant har men dem bor ju i Uppsala och det blaser ju faktiskt jamt dar ocksa. Ystad ar val den enda staden dar det blaser mer, typ.
 
Nar J var i Puerto Rico sist och filmade sa plockade deras crew plotsligt bort kameror och all utrustning och talade om att det kommer att regna om fem minuter. Han forstod inte hur de kunde veta precis nar men dem hade ratt hela tiden och visste hela tiden nar regnet skulle sluta och tillslut visade dem honom att det var mobilappen Dark Sky som var sa specifik och J visade sedan mig appen. Nu ar vi ungefar lika vaderbesatta bada tva. Vadret blir riktigt beroendeframkallande nar man kan se vad som hander minut for minut och det ar toppen nar man ska planera nagonting viktigt.
 
Och viktiga saker har vi definitivt pa agendan. Min bror (han ar 20) har bestamt att han tanker absolut inte satta sin fot i Danmark utan att aka till Legoland. Vem ar for gammal for Lego? INGEN, sa det ar bara att inratta sig i leden och halla med om att det ar en utmarkt idé.
 
 
Just nu ser det ut som att lordag blir den basta dagen rent vadermassigt for Legoformade pommes och bergochdalbanor. Nar jag sager "basta" menar jag att det bara ar milt vintervader och storm snarare an orkan. Ganska liten risk for sno och absolut ingen risk for sol eller sommarvarme. Yr.no, slang dig i vaggen!
 
Mamma har med sig mina gummistovlar som jag hade staende hemma hos henne ocksa sa nu ar jag fullt rustad for resten av sommaren.

Kommentarer
Postat av: marianorrgard

svar: Oj, har aldrig tänkt på att naglarna kan dra nytta av solljuset också..! Jo, visst är den häftig,, och tack så mycket :)

haha, nå det kan man ju på sätt och vis förstå, att när fans ser honom så tänker de automatiskt EJ i sina huvuden eftersom det är i det sammanhanget de sett honom på tv i åratal :D

Postat av: Daniella 🌙

Alltså skulle vilja äta den skyren så mycket? I swe hann jag smaka röda bär och blåbär. I uk finns bara naturell :(

2015-07-09 @ 16:20:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Är så jobbigt när vädret inte lever upp till sommarförväntningarna haha, vill ha SOOOOOL!!!

2015-07-13 @ 11:52:38
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback