Att fa traffa sin absoluta favorit

"Ah vilket roligt jobb du har," mailade nagon till mig harom dagen och samma person hade precis ocksa meddelat att hon antligen kande att hon hade nagonting att se fram emot. Just da kan jag ju inte annat an att tanka att, ja, det ar otroligt roligt att uppfylla nagon annans drommar. Det ar roligt att se folk rakna ner dagarna och planera vad dem ska ha pa sig och vad dem ska fraga nu nar dem har chansen, antligen, att traffa sin favoritskadespelare. Det ar ett sant dar pirr som man antingen forstar, eller sa gor man det inte... men jag tror att dem flesta har nagon artist eller skadespelare eller annan forebild som man riktigt garna skulle vilja traffa om man fick.
 
Den 9 och 10 maj i ar far jag uppfylla 53 personers drom om att fa traffa James Scott. Jag som ju har kramat pa honom ett antal ganger och pratar med honom regelbundet vet att det absolut ar vart resan, var ifran man an kommer. Vissa av gasterna kommer till Kopenhamn anda fran Kanada och USA, andra anda fran Indien och Japan. Huvudtanken var att europeiska fans skulle fa chansen att for en gangs skull traffa nagon som i vanliga fall inte bara ar upptagen saklart, men bosatt i USA och darfor ar det svart for manga att ta sig over.
 
James Scott (EJ DiMera), Days of our Lives/Våra Bästa År
 
Manga ar spanda och forvantansfulla. Dem undrar om han kramas eller tar i hand? Far man ta bilder med honom? Ja det far man.
 
Ibland kommer jag pa mig sjalv med att jaga framtiden och vara irriterad pa att jag inte ver precis, exakt vad jag gor om fem ar. Da far jag ta nagra djupa andetag och komma ihag vad jag gor precis, precis nu istallet. Jag staller till med pirr i magen och uppfyller drommar. Det ar inte fy skam. Det ar stressande och frustrerande pa vagen ibland, men det ar vart det pa slutet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att höra om Nacka! :) Ha en fin fredag!

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va grymt!

2015-04-25 @ 22:20:06
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken pudding han är! :-)

2015-04-26 @ 05:28:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Annie Stumle

Hej hej och tack för din kommentar! Haha ja då har jag och din vän någonting gemensamt!!! Jag har garanterat samma klimat som han har då. Jag bor i Santa Barbara, ungefär en och en halv-två timmar norr om LA, ett litet student- och turistsamhälle som ligger vackert inbäddat mellan havet och vackra berg :-)

2015-04-27 @ 00:44:30
URL: http://narannie.se/
Postat av: marianorrgard

åh, han är ju så het!! :)

2015-07-08 @ 14:41:28
URL: http://www.marvelicious.blogg.se
Postat av: Kourtney

Men guuud! Nu fattade jag vem han var! Tyckte jag kände igen honom på bilden (innan jag hade läst NÅT om ditt liv!) =)

Svar: Haha, han har ofta folk som star och stirrar pa honom nar vi ar pa stan eller pa nagon flygplats eller sa for att de kanner igen honom men inte kan placera honom. Sa ser man precis det ogonblick da de inser vem han ar! Blir sa nar man ar pa TV varje dag men pa ett program manga har pa lite i bakgrunden typ. :)
Malin

2016-02-01 @ 19:17:27
URL: http://www.betterwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback