Christmas Day

 
 
Det har trillat in manga fina julhalsningar fran kollegor och vanner hemma i England idag eftersom det ar idag som ar deras stora juldag, med julklappar och julmat. Jag ser verkligen fram emot att se dem igen och igar passade jag pa att boka mitt flyg hem, lite som en julklapp till mig sjalv. Den 7 januari lamnar jag Uppsala och beger mig hem till London igen. Nar jag flyger at andra hallet, London till Arlanda sa tror jag alltid att jag inte kommer hinna langta tillbaka men det gor jag nastan alltid. Det ar nagot speciellt med sin alldeles egen hemstad, sin egen sang och sina vanner.
 
Julafton var inte sa speciell eller sa igar, men hade ett grymt bra gympass och julskinkan smakar riktigt bra idag. Tycker alltid att julmaten ar godare dagen efter.
 
Nu ser jag fram emot Nyarsafton och nytt ar!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med julträning. Körde mig också ett pass:)
God fortsättning!

Postat av: Julia Hill

sv; Åh vad roligt, ja vi skulle gärna också stått på dansgolvet!

2014-01-03 @ 00:04:43
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback