Imorgon blir en svår dag

...men idag ska jag först beta av en heldag med mina favoritkillar i McFly. De har sin årliga meet & greet för pioneers i London idag. Tror vi har sex grupper med 100 fans i varje idag som allihop ska lotsas in - och more importantly, ut igen. Att få träffa dem ingår när man är medlem på hemsidan. Ett ambitiöst och generöst och framförallt taktiskt och branschmässigt klokt projekt. Teamet bakom detta är förvånansvärt litet så det krävs ganska mycket jobb. Det är trots allt inte bara fans i och kring London det handlar om, utan alla, vem som helst, var som helst.

Nu sitter jag och småfryser på tåget till Waterloo. Min iPod utnyttjar tappert ett näst intill tomt batteri och jag har varit löjligt upptagen den sista veckan så längtar egentligen tillbaka till sängen. En 05.45-start den här söndagen känns inte optimalt precis men jag vet att det kommer bli en bra dag när den väl kommer igång. Det är fysiskt omöjligt att vara något annat än glad när McFly is in the building.

Jag kan inte hjälpa att oroa mig lite över logistiken ikväll dock. Jag har möjligtvis dubbel, eller trippelbokat mig själv. Det blir mycket tåg och tunnelbana idag känner jag. Vi får se hur det går. Håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback