The Vow

Alla Hjartans Dag ar over, men eftersom det var 'Orange Wednesday' igar - har man Orange som mobiloperator far man tva biobiljetter till priset av en varje onsdag, sa var bion full av folk hela kvallen i alla fall. Kanske skulle vi nu med facit i hand ha skippat besoket men vi trotsade i alla fall folkmassorna och sag The Vow med Rachel McAdams och Channing Tatum.


Trailern utlovar sockersot romans och tarar, sa jag var beredd pa det men filmen kandes ganska platt. Visst grat jag bitvis men inte mer an vanligt (jag grat nar jag sag Toy Story 3!) och inte lika mycket som jag hade forvantat mig. Fick inte ends anvandning av nasdukarna som vi hade med oss som precaution! Som sammanfattning kan jag konstatera att jag ar glad att jag inte betalade for att se den. Men Rachel ar ju sa fin! Tror jag far ha en Notebook-kvall framover to make up for it.

Saknar gardagens solsken men ar tacksam for mina 8 plusgrader nar jag ser hur kallt det ar i Stockholm. Har ett par timmar att strosa runt hemma innan dagens enda lecture (Family Law) och sen ska jag ta en promenad in till Putney hade jag tankt.

Kommentarer
Postat av: Trees gravid i London

hahah precis! helt sjuka pengar, undrar hur dom har råd! Måste vara lika sjuka löner också då, för dom som tjänar bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback