You spend a lifetime waiting

02.13 den 20 april, for tva ar sedan nu, borjade slutet pa nagot jag aldrig kommer att glomma. Det ar fortfarande bara C som vet hela historien, och sa kommer det nog att forbli. Samtidigt som det kanns som om det var ljusar sedan ibland sa kanns det ocksa precis som igar andra dagar. Kanske ar jag inte riktigt samma person som jag innan. Nu ar den natten over, och den pafoljande dagen och pa ett satt kanske nagonting annat ocksa.

Den 20 april var det ja. En dag som for alltid kommer vara fylld av blandade kanslor, tunga och tacksamma och i ar var det istallet ett svart black av besvikelse som hangde, precis som de tunga regnmolnen over London, over allt som var planerat, och oplanerat under dagen. Jag var standigt medveten om att det fanns dar, blodde och spred sig precis i kanten. Manga var de i alla fall som gjorde sitt basta for att distrahera och se till att dagen fick om mojligt, ett annat tema.

Jag hade tva moten inplanerade under eftermiddagen, bada var en harlig forening av nytta och noje egentligen da det forsta var med ett par av personerna bakom teamet som driver den interaktiva hemsida som har blivit en, i musikvarlden, nyskapande bas for distribution av McFlys musik och annan media och det andra motet, efter snabb pub-middag, var med McFly sjalva.
Jag fick stundvis agera fotograf da de hade ett par tavlingsvinnare att posera med, krama pa och smaprata med men efter att de blivit utlotsade sa lugnade det ner sig. Daremot var Harry mest fokuserad pa sin dramatiska skada han fatt under morgonen - han hade brottats med en grannes katt som forsokt attackera hans kattunge. Tva minimaliska roda prickar pa insidan av handleden visade han upp. Vampyrbett hade varit en grymt mycket mer macho historia att dra for folk, men det kom han pa lite for sent. Nojesdelen i det hela ar ganska latt att identifiera - vem som helst som spenderat tid med McFly vet att det ar bland det mest underhallande man kan pyssla med. Det var som tur ar ett par lovande timmar ur ett jobbperspektiv ocksa och jag ser fram emot att utveckla vad vi har pa gang. Jag haller tummarna for vad detta kan leda till da jag kanner att jag behover lite extra inspiration och motivation just nu. Det blir latt sa nar man vet vad man vill, men ocksa vet att det saknas pusselbitar, att man fegar ur. Men jag vill sta upp for mig sjalv ocksa. Jag har gett sa mycket av mig sjalv till andra, klivit at sidan, och uppoffrat saker for att fa valdigt lite tillbaka och nu kanner jag att jag fortjanar att ge mig sjalv en chans. Till att borja med maste jag sjalv lita pa mina formagor och vilja satsa pa mig - annars kommer jag att fortsatta knuffa fram andra resten av livet.

Jag fick vanta i nagra timmar tillsammans med Toms familj och Dannys flickvan innan det var dags for Hammersmith Apollos dorrar att oppna och slappa in de tusentals fans som koat utanfor i regnet - manga utav dem i flera dagar. Jag motte da upp med Sandra och vi gave the warm up act a miss for att istallet traffa ett par andra kompisar som vi inte sett pa lange. Valdigt lagom till att McFly kom tog vi oss ut pa golvet och dansade och sjong oss hesa de narmsta timmarna till det basta livebandet i varlden!





I morse blev det sovmorgon innan jag sa hej da till Sandra som flyger tillbaka till Sverige i eftermiddag. For mig betyder det en snabb dusch och tillbaka till the textbooks for mer revision. Idag ska jag forsoka bli klar med den forsta halvan av employment law, som jag paborjade tidigare under veckan och sen ikvall ska jag och Emma ut och ata Thailandskt inne i Kingston tillsammans med ett par andra vanner som precis ar tillbaka i London efter paskfirande hemma i Tyskland.


Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Har spanat in din blogg. Så mysig och intressant :)



Postat av: Kim

Underbara underbara grabbarna (och dig förstås!). Får små pirr-anfall i magen av att läsa och se bilder från senaste gigen. Nästa tour ses vi!

2012-04-21 @ 15:34:32
URL: http://mellowinspiration.blogspot.com
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Wow, vad spännande! Grattis får jag säga då!!

Förstår att du känner dig som hemma där, tycker att man lätt känner sig hemma i London även på semester och efter 4 år är det klart att det har blivit hemma på riktigt. Har faktiskt själv funderat på att åka dit när jag är klar med Italien men det är just det.. vet inte när jag är klar med Italien. Det har ju blivit som hemma för mig och jag är ju halv italiensk så det känns så rätt att vara här. Vi får se vad som händer helt enkelt :)



Jag förstår det! Lindt är bäst! Marabou black? Aldrig hört talas om.. är det lakrits?

2012-04-21 @ 19:46:16
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Ja okej! Det kan jag faktiskt förstå! Jag har ju helt klart för mig vad jag ska göra de kommande 4,5 åren liksom! Det blir lite läskigt när man sedan väl är klar! Men det är ju kul också. Snackade faktiskt med en tjej idag i skolan som läser på sista terminen och hon sa att det är konstigt, men att det ska bli skönt att inte ha fler tentor.



Ja det är skoj att ha flyttat hit. Är glad att jag kan läsa det jag vill. Skoj med din kompis också! Köpenhamn är en fin stad =D Okej! Det är ju lite konstigt att de inte värderar det så högt ju, men om det är så kanske det är onödigt att läsa det med, om man nu inte absolut vill. Fast kan tänka att arbetserfarenhet också är bra ju! =)

2012-04-21 @ 20:24:03
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Visst har det vuxit massa sedan det kapades? Har tänkt på det senaste veckan, att det blivit så långt :D Nu ska jag bara kapa lite allt eftersom för att jobba ihop det väldigt uppklippta där fram så det blir mer jämnlångt :D Och ja, tänk att det alltid ska vara sådär, man vill ha det man inte har! Mitt hår fixas dock alltid lite, måste ha dust it eller något i botten för att "smutsa ned" efter tvätt, annars blir det bara bland, platt och jättetrist, haha :D



Lördagskram!

2012-04-21 @ 21:04:45
URL: http://madeleines.se
Postat av: Maria

Haha klockrent!

2012-04-21 @ 21:07:16
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: kiwiberries

sv: haha ja precis man blir lätt förvirrad men jag tog mig kragen och städade snabbt undan en del och lagade mat sen. de kom hem lagom tills maten var färdig =) perfekt tajming

2012-04-21 @ 21:36:49
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: Kahrin

Sv: det är en Dans/balettsommarkurs på the english national balletschool :)

2012-04-22 @ 00:56:40
URL: http://kahahaharin.blogg.se/
Postat av: anna

lät som du också hade en bra kväll då, särskilt med tanke på foten haha



2012-04-22 @ 10:39:11
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

kul :)



tack tack! haha ja brynäs är bäst :D

2012-04-22 @ 12:27:24
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

tack för dina fina ord!!

Konserter är alltid roligt =)

Kramar

2012-04-22 @ 16:40:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: NATALIE

svar: det låter härligt! då kanske du har något bra tips vart man bör bo och göra om man åker till London en vecka eller så? :)

2012-04-23 @ 08:37:36
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

vad tycks?

http://fotokobran.se/2012/april/vad-tycker-ni-om-mina-nya-fina-knappar-d.html#comment

2012-04-23 @ 22:11:41
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Våga vara egen!

snyggt skrivbord och mysig blogg! ^^<33



Svar: aao, fast du, är du utomlands elr har du bara inte ÅÄÖ på ditt tangentbord? :o

2012-04-28 @ 14:25:52
URL: http://kortisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback