Semester ett par dagar till

Nu har vi haft tva supertrevliga dagar i London tillsammans, jag, min bror, min pappa och hans flickvan. Vi ar inne pa den tredje och idag lat det som att det skulle bli shopping. Det ar trevligt med besok och det var lite skont att ha sallskap tillbaka till England men samtidigt langtar jag lite (i smyg) efter nar de aker hem igen i morgon sa att jag kan aterga till min vardag. Det kommer bli tre intensiva dagar av plugg som avslutning pa den har veckan och sen kommer mitt liv besta av traning och revision infor mina final exams. Inget mer, och inget mindre. Pa nagot satt maste det aven hittas lite tid for jobbletande och sokande. Jag vet inte om jag vill att tiden ska rusa pa eller sakta in. Jag kan inte bestamma mig.

Under de har senaste dagarna har jag hunnit med att salja min sjal till t-mobile i 24 manader (hjalp!) till i alla fall och jag har lamnat Android-familjen for att bli del av Apple-familjen istallet. Det har varit lite som att vara pa upptacksresa att klura ut hur allting fungerar da det ar en del som ar annorlunda men hittils har jag varit mycket nojd i alla fall.


Annars kanns det som att vi mest atit den har veckan. Det har varit manga restaurangbesok, och mycket godis. Bade Emma och hennes pojkvan hade kopt paskagg till mig nar jag kom hem och sen blev jag akut sugen pa frozen yogurt igar kvall sa det blev B&J mitt i natten. Den har pasken tar verkligen aldrig slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback