Upp, upp, ivag!

Kanske har den har veckan med nastintill ingen somn fixat mitt "vakna klockan 6 pa morgonen"-fenomen? I natt har jag nastan inte vaknat alls, bara en gang runt 3. Igar nar jag stallde alarmet pa 8 sa tankte jag att jag ar ju vaken langt innan dess, sa det var mest i fall att - men sa blev jag vackt av det i morse i alla fall! En liten, konstig kan tyckas, personlig framgang men det tar pa krafterna i langden att aldrig kunna sova mer an 4-5 timmar per natt sa det var skont att kroppen gav sig antligen. Nu hoppas jag att detta haller i sig ett tag.

Jag tande lite ljus och at frukost dar vid 8 i alla fall, fast jag ska erkanna att jag funderade pa att rida pa den har vagen en stund till och satta om alarmet till 9 men bestamde mig for att jag inte riktigt har tid med sovmorgon den har helgen. For det har jag inte. Nu ar det uppsatsskrivande som galler till 100% och fragan ar bara var jag kommer vara som mest effektiv, har hemma eller pa biblioteket? Jag kan inte riktigt bestamma mig men jag ska kolla oppettiderna och ser det bra ut sa packar jag nog lunch och beger mig. Det ar ganska skont att vara pa plats - och om inte annat ar det skont med central heating! Vi har det sa kallt hemma hos oss och det ar lite distraherande nar man ska sitta stilla och skriva.


Ser mangder av uppdateringar fran Sverige gallande ny sno i natt - har kan jag dock rapportera att det ar sa torrt och fint sa! Ingen sno sa langt ogat nar, tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är skönt att vakna tidigt, dagen blir ju så mycket längre då. :)

Postat av: Elina

Sv: Jaaa, verkligen! I Sverige ar alla hogtider sa torra. Utomlands slapper de verkligen loss och har kul. Alder har ingen betydelse, alla ar lika valkomna! Ja, valdigt skont att det inte blev nagon tsunami, var riktigt radd dar ett tag! Ja, de sista dagarna blir lugna och skona da njut star overst pa listan!

2012-04-14 @ 13:05:07
URL: http://eeelinaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack för ditt tips! Då kanske man ska hålla sej ifrån dom :/

Åhh det hoppas jag meeed! Det ska bli så roligt! :) Hoppas det e lite vårigare än här hemma..

Bor du i London för studier?

2012-04-14 @ 22:27:43
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback