Tidig start

Nu far det vara slut pa tidiga morgonflyg pa ett tag kanner jag - och da var det inte ens jag som skulle ut och flyga idag. 04.48 stallde jag vackarklockan pa och 10 over 5 slapade jag upp bade mig och min lillebror for att ta bussen till tunnelbanestationen klockan 05.32. Nu har jag vinkat av honom och hoppas att den sista biten till Gatwick gar bra. Sjalv har jag nu hunnit komma hem, satta pa mig mysklader och raggsockor igen och gjort frukost. Sahar kring 7 brukar jag vara vaken anda, men i vanliga fall har jag inte hunnit med en tur in till centrala London forst! Hann t.o.m tanka tanken pa en joggingtur i parken pa bussen hem men lagom tills det var dags att kliva av och ga hem i den kalla morgondimman sa angrade jag mig.


Jag tror kanske att det blir att aterga till sangen ett par timmar for mig, om jag kan somna om. Jag maste plugga hela helgen nu, eftersom det inte blev sa mycket sant annars den har veckan med resor och besok, och da kan det vara skont att ha sovit mer an 5 timmar innan man satter igang. Det fick alltsa bli lite konstig ordning pa saker a ting den har morgonen med uppstigning och tur med Londons lokaltrafik, frukost och sen mer somn...

Kommentarer
Postat av: marina

frukost är så gott :)

Postat av: Mari

Sv. Mm, jag håller med dig. Självklart är det inte fel att träna inomhus, men vi får absolut inte glömma vad mycket mer vi får av att träna utomhus. Inte bara motionen, utan allt annat som friska luften bjuder på. Ha nu en bra helg !!!

2012-04-13 @ 16:48:49
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

huu så tidigt :)



Ja jag tycker samma som dig ang. kalkonfärs. Tyvärr har jag en sambo som inte riktigt förstår det där och tycker det är fånigt att äta kalkonfärs när man kan äta "riktig" färs ;)



Men kalkon är som du säger mycket bättre och snål på det dåliga fettet .



KRAM

2012-04-13 @ 17:51:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Sv: de gör ju det, ibland önskar man att de kunde stanna i växten och för bli små för alltid :D



Men jävlar i havet vilka vassa tänder de har, små pirayor är vad de är men söta sådana :P



Du får ha en trevlig kväll :)

2012-04-13 @ 17:53:16
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Lina - cake, camera, creativity

SV: Det var konstigt, det är ju nämligen en brittisk kryddblandning... Du kanske bara letat på fel ställe :) Du måste testa hot cross buns! Så gott! :)

2012-04-13 @ 18:30:22
URL: http://krafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback