Lunchpaus

10-17 hade de oppet pa biblioteket idag. Sondag-fredag har de oppet 24 timmar om dygnet men just lordagar var jag inte helt saker men det blir en lite lagom lang dag idag med andra ord. Det ar ju trots allt helg. Det ar varmt och skont har, och faktiskt valdigt tyst och lugnt. Det ar inte alltid det ar det fastan det ar ett bibliotek, det kan jag lova men nu har vi egentligen fortfarande pasklov sa det ar nastan helt tomt. Jag har fatt tag pa bra material till min uppsats och nu borjar bade jag och datorn bli lite trotta sa det fick bli paus for lunch. Jag tog med mig en sallad pa babyspenat och den ungsbakade pestokycklingen med keso, soltorkade tomater och avocado som jag at till middag igar och har aven lite mork choklad och notter med mig till eftermiddagen.


Medan jag anda har lite paus sa passar jag pa att skriva handlingslista, for ikvall tankte jag ta en promenad till affaren innan middagen. Det ar skrammande hur fort dagarna gar anda, det kanns som att det var bara igar som jag kom hem igen efter paskfirandet i Sverige men det var nastan en hel vecka sedan! Om ett par dagar har jag natt milstolpen sista inlamningen pa universitetsniva och om exakt en manad idag sa skriver jag mitt forsta av fyra final exams. Den 30 maj ar jag klar med universitetet. Da ar jag klar med min Law Degree. Det gar inte riktigt att forsta. Jag tror knappt det ar sant!

Kommentarer
Postat av: Lina - cake, camera, creativity

SV: jahaaaa nu fattar jag vad du skrev om, jag blev lite förvirrad och trodde du menade kryddan! Nä jättekonstigt att det inte finns färsk jäst! Fast torkad funkar ju faktiskt lika bra, bara ta lite varmare vatten och låta jäsa en extra gång :)

Postat av: Patrik

Shit så härligt att bli klar!

2012-04-15 @ 03:41:41
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: NATALIE

svar: Så du bor alltså i London? wow :D är London lika mysigt som det ser ut att vara?:D

2012-04-15 @ 07:27:27
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra lunch där! :) Låter faktiskt mysigt att sitta på ett tyst bibliotek. :)

2012-04-15 @ 10:27:58
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Hej! Vad kul att du hittat mig :)

Tycker absolut du ska åka till Italien om du inte varit här, underbart land, mat och kultur. Verkligen fantastiskt!



Du bor i London och pluggar juridik såg jag? Vad spännande! Hur länge är tanken att du ska stanna? Jag älskar London!



Lindt är faktastiskt, hade dock ingen aning om att det fanns så mycket praliner och sånt som det faktiskt gör. Beroendeframkallade, minst sagt :)

2012-04-15 @ 11:47:17
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback