Closer to you

Det har tagit mig tre dagar att se hela sasong ett av Pretty Little Liars. Sa redo att aka hem till England ar jag nu. Jag maste dock forsoka tamja tristessen lite nu, for hela sasong tva har inte aired annu, sa gar jag for snabbt fram sa far jag valdigt lite att gora under mina lite drygt tva kvarvarande Sverigeveckor. Att fa aka hem till London nu vore skont kanner jag, och det kanns lattare nu nar biljetten i alla fall ar bokad. Det finns ett datum att sikta in sig pa - ett ljus i smastadstunneln. Jag kan lika garna ligga i min egen sang hemma och sakna C, som att jag kan ligga pa soffan hos mamma i Sverige och sakna henne.

Det varsta ar nar man ar nagonstans, ser, tanker, kanner och vill beratta. Det bara bubblar upp, orden ligger och skaver pa tungan och vill bara ut, man far upp med huvudet och vill dela pa det man upplever... men det gar inte for milen ar for manga och minutpriset for dyrt. Dessutom ar det inte samma sak. Jag ater lakrits, vantar pa att McFly ska avsolja hemligheter pa Super City (det kommer, de har lovat) och forbereder mig for vad jag kommer kanna om det ar Europadatum som ar pa gang. Samtidigt forsoker jag med hjalp av var generations viktigaste och mest kraftfulla verktyg (google och facebook) leta ratt pa killen vars korkort jag hittade under eftermiddagen nar jag var ute och sprang. Blir det Europa... vad gor jag da?



Ar det sydamerikadatum sa slar jag nagon, hart.


Kommentarer
Postat av: Lina - cake, camera, creativity

SV: Wow vad häftigt! Då kan du kanske hälsa henne att hennes bok har inspirerat mig till att baka, och utan den hade jag nog aldrig gjort det! :) Älskar verkligen den boken :)

Postat av: spiderchick

900 bullar??? Jag ska baka en ny sats imorgon, 901 bullar siktar jag på! ;-)

2011-08-30 @ 21:56:28
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Josefine

sv: Åh roligt, va i Kingston senast idag faktiskt :) Pluggar naturvetenskap med inriktning europa vilket innebär att jag läser några speciella kurser här i London :)

2011-08-30 @ 22:46:41
URL: http://linneajosefines.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Tack för att du besökte! Gillar utlandsbloggar så kommer hälsa på här igen! Jo kände att det var ganska nödvändigt att räkna på, trodde jag skulle få magsår förra året när jag insåg att jag precis hade fått 80 tusen kr på kontot. Nervöst!

2011-08-30 @ 23:00:25
URL: http://shenanigans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback