Sunshine

Igar kvall var det sommar sommar sommar hela kvallen och natten och Dougie (i McFly) sag ut som en liten solstrale hela han nar jag och Sandra sprang in i honom pa gatan. Han skulle bara ta ut pengar och bad oss sedan komma med honom ner till puben for att hamta Harry. Han tjot till hysteriskt och tog ett hogt skutt nar han fick syn pa en hundvalp ("I have that dog!!") och pratade pa om skivan och bilder och latar som blivit stulna ur email-konton. Harry papekade glatt att min Claire gick i skolan med honom. Han ar sa sot... for det visste ju inte jag saklart? Hade jag ingen aning om, haha! ;)

Sen sag vi Four Lions, en helt underbart rolig och sorglig film pa samma gang och jag vet inte ens hur jag ska beskriva den. Det ar en film som behovs, den behovs sa otroligt mycket har i England och jag hoppas manga gar och ser den pa bio nu. Det finns en insikt som behover skapas om hur manskliga de har manniskorna ar, samtidigt som det kravs, pa nagot sjukt tvistat satt, att det hanteras med lite humor. Jag var nere pa en av tunnelbanestationerna i the July bombings, och har pa det sattet first hand upplevt det kaos som kan skapas, men jag tror vi alla vet for lite om fenomenet i allmanhet.

Vi skrattade sa vi grat genom hela filmen och sedan grat vi sa vi skrattade. Det ar en helt otrolig film!

 

Idag fyller C ar, firandet paborjades redan igar, kommer fortsatta i kvall, sondag kvall samt mandag kvall...! Det betyder ganska rastlosa och langa natter for mig, men det ska vara sa. Det ar sa det fungerar. Vantar pa att hon ska vakna nu (om hon kommit i sang an, jag har ingen aning for en gangs skull) sa att vi kan skratta lite till at Harrys skolkommentar, jag ska avsloja fler fodelsedagspresenter och fa hora om allting som hande igar.

 

I eftermiddag ska vi pa fler husvisningar (vi har tva ytterligare bokade for onsdag som jag ser fram emot mer) och just nu ar det bara mysigt att bo precis har dar vi bor. Solen skiner, det ar 28 grader varmt, nasta exam ar inte forran pa fredag och Putney ar sa fint sa fint pa sommaren. Jag smalter inombords bara jag tanker pa det och det lockar inte massor att spendera sommaren i Sverige istallet. Vi far se.


Kommentarer
Postat av: GINA (fotoblogg)

Svar: Vad koolt att bo i London! :)

Nu förstår jag varför du inte kan köpa en kexchoklad ;p

Postat av: Annika M Sriwanna

bor du i london alltså? :)

2010-06-11 @ 11:54:16
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback