You're looking for something you can't find

image73 Jag har jättemycket att göra egentligen så jag borde inte sitta och älta det här men på något vis är det som att jag måste. Det kommer före allting annat, precis som alltid. Ingenting prioriteras före, och det har alltid känts rätt och naturligt. Vissa saker är ju så... de är på ett visst sätt och det kan man inte påverka.

I'm thinking out about what's ahead
Maybe I'll just stay in bed
'Cause it's no fun to be the one going out of my head
So I tell it to myself again...


Jag har aldrig sett mig själv som en person värd att bry sig om och min personlighet har jag aldrig värderat som värdefull nog att behålla och bevara, vem skulle sakna just mig om jag inte fanns längre? Men jag har vuxit som person tillsammans med mitt självförtroende och jag skulle sakna mig om inte jag fanns längre! Mitt liv är inte längre vad det var. Jag träffade J och han har sedan den stunden visat mig att det är okej att vara just mig. Jag kan inte, tänker inte kasta bort det nu!

Att se mig själv i någon annans ögon är den bästa känslan någonsin. Det är en trygghet, en tillit och en lycka som jag skulle unna till och med min värsta fiende, så varför skulle inte jag vara värdig den? Varför har inte vi rätt till den? Det är ett privilegium, en känsla lika oslagbar som att ha musik som går helt oförhindrat rakt in i hjärtat och ut i blodet tills musiken och orden värmer tår och fingertoppar... jag gråter glittret i hans ögon och hans leende värmer mig när jag är kall. Ingenting doftar lika gott, ingenting smakar så underbart... ingenting kan förstöra den lyckan.

Ingen får ta det ifrån mig.

You're looking for something you can't find
If you give it up you'll lose your mind
There's always something in your way


Att ha någon som hör ord man inte talar, ser en när man är osynlig och håller ens hand när man är vilse betyder allt men det kan inte ges till någon som inte vill ha det. Det finns inga regler för hur det ska göras eller fördelas. Du vet och du känner, helt automatiskt. 

Tvinga mig inte slösa tårar på det som skulle vara lyckans tid. 

Like you're so perfect
And I can't measure up
Well I'm not perfect
Just all messed up


Don't worry you'll find somebody,
Someone to tell how to live their life

'Cause the girl that you want
she's everything,
Everything I'm not


~*~

195 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är Malin kär tro?

Postat av: Emfan

Du är perfekt precis som du är :)

2007-05-22 @ 18:54:18
Postat av: Jos

duuuuh! vem skulle jag prata popcorn & hacka på Oda med om inte du fanns!? =O ^^

2007-05-22 @ 19:23:59
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag skulle kunna köra värsta psykologisnacket med the need for unconditional love for personal growth och yada yada, men det gör jag inte...vill bara säga att jag älskar dig för att du är just den du är. *Trallar på Oliver Twist-låt*! Du är bäst, Malin! Xoxo

2007-05-22 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback