Too lost in you

image60 Det snurrar runt, runt och tar aldrig slut. Det har gått så långt att det inte går att stoppa nu. Det är bara att acceptera. Med varje ord och varje sekund... varje leende gör känslan starkare och allt annat svagare. Snart finns ingenting annat och jag gillar det. Jag släcker ljusen som kunde leda mig tillbaka, ett efter ett. Jag är förlorad.

You look into my eyes
I go out of my mind

En dag... en dag kommer jag stå där och allt kommer vara sant. Du är allt jag kommer se, vår värld är allt jag kommer veta om. En dag... Jag vill ofta ge upp men jag kan inte. Jag är förlänge sedan borttappad och vill inte bli funnen.

And my knees are weak
And my mouth can't speak
Fell too far this time

Ingenting annat spelar någon roll. Det finns bara en sak mellan himmel och jord. En sak, en kärlek, en dyrkan och en melodi... dina ord når dit ingen annan kommer.

En dag... Vi är inte där än men tiden stannar aldrig, den hindrar bara allt från att hända på samma gång.

I'm too lost in you
Caught in you
Lost in everything about you


~*~

Såg Fall Out Boy med L, Millur och Isabell i tisdags. Vi hade en otroligt kul dag. Helt sjukt galna tjejer som spred skräck på Stockholms gator och torg säger jag bara. Man skulle lugnt kunna tro att vi aldrig besökt huvudstaden förut med tanke på hur vi härjade... Vi lyckades förloämpa alla 15 or so emo kids som stod i kö till signeringen, som btw låg på en mycket dum tid 17.00-18.00 så den skippade vi för att istället frysa alla möjliga kroppsdelar av oss utanför Fryshuset, som har ett mycket passande namn ska ni veta! Har varit fär förut men den här gången var det ju nästan löjligt!

Höll utkik efter Josefin och Ida. Pekade ut åt Emelie... "Tjej jag träffat på... håll i dig nu... the sims forum!"

Medan Isabell förlorade både skor och underkläder i den stora hysteriska massan av 1 och 30 långa emo kids drack jag och L Fanta och hade bästa view'en en bit längre bak där vi även lyckades hitta lite av det här som geniet från Köping uppfann en gång i tiden... vad var det Isabell kallade det nu igen? Syre! Så var det ja... det hittade vi, ja.

Träffade Sara vilket jag inte förväntat mig, tror inte hon räknade med att träffa mig heller. Kommer kunna hålla över hennes huvud att vi valde rätt kö, i en mycket lång framtid.

Vi har kommit fram till att vi ska sluta IB och åka runt och sälja t-shirtar på olika konserter istället. Bara så ni vet. Vi ska bara öva in frasen: "T-shirt med [insert valfritt världskänt band], extra bra pris!" på minst 56 språk först.

Ska äta lunch med L och Casha snart så jag måste djura.

Det blir btw helt sprillans nytt material från bandet som jag inte får nämna men som jag nu tänker nämna i alla fall MCFLY MCFLY MCFLY host redan i maj i år. Baby's Coming Back heter singeln och kommer ha Transylvania som b-side istället. Jag antar, men jag lovar inget, att de gör så dels för att Tranny blev så pass försenat, dels för att videon och allt redan läckt men sen också för att Tranny redan finns på en av de andra singlarna... huruvida deras management lyckats bli dementa på "äldre" dar det vet vi inte. Tom har fixat hur som helst... killen är inte riktigt klok. Förra albumet kom i november 2006. Jag vet inte vad han äter men låtarna tar aldrig slut... han måste ju gå på någonting.

Edit: Ska kanske påpekas att said new single är en cover och L, du lämnade kommentar nummer 200 kom jag på. Haha.

Kommentarer
Postat av: EmFAAAAAAAN!

Vem har turen att vara din dyrkan, Malin? Du måste berätta sånt där!

2007-03-22 @ 12:16:08
Postat av: Allan

Help meee!

2007-03-22 @ 16:19:25
Postat av: Slingvar

Men vad fan Allan, du får väl göra någonting själv nån gång!

2007-03-22 @ 17:50:24
Postat av: L

AAAAAAH THE EMOKIDS ARE COMING!

2007-03-22 @ 18:34:35
Postat av: Cashis Bashis

Oh, jag älskar den där låten... texten är helt sjukt bra! Men du, härjandet får du allt vänta med tills GBG! Wheeeeee! OUR BABIES ARE COMING BACK (not that they were ever gone, but whatever!) Love ya!

Postat av: Jenpan

;_; :)

2007-03-22 @ 20:06:51
Postat av: Ida

Hum, så det är inte bara jag som tänkt dumpa skolan och göra något galet :P Skönt att veta att jag inte blivit helt galen

2007-03-22 @ 20:26:33
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Stajna

Ä-N-T-L-I-G-E-N. My god så många ggr jag har gått in här och SPYTT på McFly pöjkarna av trötthet. No offense. Haha. Mne iaf. Älska Too lost in you. TROTS att det är sugababes.

2007-03-22 @ 22:27:53
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

HAHAHHAHAHA. ts forumet är ju så coolt :D ^^

2007-03-23 @ 17:57:15
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

btw så kanske Tom äter samma sak som oda fast oda äter det i FF-format. hon går numera under namnet "Oda-The-Fic-Machine"

2007-03-23 @ 17:59:26
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback