Was I invading in on your secrets?

image80 Det där kalla i hela magen är tillbaka igen... jag grät tårar av hat och ville glömma det för alltid som vi lovat varandra förra gången. Nu är du inte ens värd det. Den här gången blöder jag osynlig och bortglömd i mitt hörn, i min värld som du inte längre bryr dig om att se som din. Månskenets silver på mina kinder har du fått så många gånger förr men inte idag.

Can I say I'm sorry?
It's hard to forget
And yes I regret all these mistakes


Om jag inte kan lita på dig, vem kan jag lita på då?

All this time you've been telling me lies
Hidden in bags that are under your eyes


När någonting man tror är nära, faktiskt är långt, långt bort... för länge sedan slocknat och tynat bort... vad gör man med tomheten som blir kvar? Hur fyller jag det du lämnat efter dig?

Jag ska aldrig mer bli lurad.

Was I invading in on your secrets
Was I too close for comfort
You're pushing me out
When I'm wanting in


Jag kan inte sörja någonting jag aldrig haft, en vänskap som aldrig funnits. Stjärnorna på himlen kan bara lånas... när morgonen gryr måste de återlämnas och glömmas tillsammans med de löften som bara de var vittnen till.

Ingen minns och ingen håller den hand som alltid varit din att ta i din.

What was I just about to discover
I got too close for comfort
And driving you home
Guess I'll never know


Som vanligt är jag besviken på mig själv. Ingenting är mitt att behålla. Jag rymmer dit det inte spelar någon roll. Jag trodde jag var din verklighet men du var bara min dröm.

I got too close for comfort

~*~

162 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gör man för att få bilder på album och filmer där du har två album med McFly tex?!

2007-06-25 @ 12:18:57
Postat av: Malin

Skicka ett email till mig Anna ([email protected]) så förklarar jag gärna. :)

Postat av: Casha

Någonting att göra med det du nämnde i telefonen? Ring mig om du vill prata.

2007-06-25 @ 22:40:47
Postat av: Jenny

Kanske dags att uppdatera!

2007-06-26 @ 11:05:49
URL: http://yeahnny.blogg.se
Postat av: Anna N

Hej! Det var trevligt att du hittade hit! Hur är det? Har du någon kontakt med Susse?

2007-07-04 @ 22:56:53
URL: http://annorrman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback