Holding on for you

image78 Jag vet ju att jag kan släppa taget ändå så gör jag inte det... inte än. Jag är inte redo för det än. Jag vill inte höra hans ord med hjärtat bankande hårt i bröstet på mig samtidigt som det pumpar ånger genom mina ådror och ut i fingertoppar och tår. As sunshine turns to rain. Det är inte hans fel, det är mitt. Som vanligt.

Miles from home. Lost without you.

Varför känns det som att jag hamnat fel? Övergiven på en plats där jag inte hör hemma.

Allt är bra... allt är toppen, jag mår bra... ingenting är fel. Nothing matters, when you're broken. Jag ljuger för dig och jag vet att du ser rakt igenom mina lögner. Jag vet och du bryr dig inte, för dig betyder mina ord lika mycket ändå.

Ibland undrar jag om någon någonsin kommer kunna förstå varför och hur...

~*~

Mina älsklingar...

Best and worst Christmas present you've given or received?
TOM:
Last year somebody wrapped up a plant pot that was already in our flat.
DOUGIE: What else was in the plant pot, Tom?
TOM: An empty packet of batteries [laughs].
DANNY: Dougie got me a friggin' Tip-ex pen.
DOUGIE: Yeah, but I also got you a bottle opener that counts how many beers you've had because you always fucking lie.
TOM: So you bought Danny something and you bought Harry something then you just wrapped up something that you already had for me.
DOUGIE: I bought that plant pot, you know. I just had it in the flat in front of your eyes for a while.
TOM: For a year
DOUGIE: Hmm.

~*~

171 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: isabell

AAAAAAAAAAAAAAH HUMOR! dougie i slutet alltså, haha, älska julklapparna...

2007-06-30 @ 01:09:49
Postat av: Nathalie

Hahahaha! xD Dougie är för härlig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback