Pieces of rainbow and moonlight

image83 Son of Dork är alive and kicking idag också... fastän det är den 12 juli idag. Om man inte heter Dave. Då har man ändrat lösenordet till SoD's myspace och email och har offentligjort något som de andra i bandet inte ens visste om. Jag vet inte vad som hänt men Dave har aldrig varit den som man misstänkt i framtiden skulle kunna göra en Tom Delonge/Charlie Simpson om Charlie nu inte har patent på det han gjorde. Han har alltid varit frammåt när det gäller SoD och att han attackerar James rakt ut på ett sånt här sätt är rikitigt skumt med tanke på att han själv aldrig slagit igenom utan James och det vet han.

James säger idag att det visst kommer ett andra album, men att han inte vet när än. Ett "to be continued", sitter väl på sin plats antar jag. Son of Dork kommer för alltid att ha varit ett jättebra band och bittra britter som idag anklagar James för att vara både det ena och de andra för att sen komma till slutsatsen att han inte har någon talang över huvudtaget borde äta lite skittles och smarties och lugna ned sig lite. Vi är alla upprörda... no need to throw a fit guys.

But life's a bitch...

Jag hade det snurrandes i huvudet redan igår... jag hörde det om och om igen och jag kände det någonstans. Ibland är det läskigt hur man redan i förväg egentligen vet något, men inte inser att man visste det hela tiden, förrän efteråt.

Undvik det där... säg bara så, titta inte ditåt... nämn inte det här och det här men säg mer än gärna det här vilket kan leda till det här; som vi förresten hört så många gånger att vi spyr på det men det är åtminstone tillåtet. Det gills... det anses rätt enligt spelreglerna. You're standing in moonlight, but you're black on the inside. Ett minfält dekorerat med tusenskönor och solrosor så långt ögat kan nå.

Jag känner vad jag känner och jag är vad jag är. I morgon kan jag se tillbaka på hur jag kände idag och jag kan aldrig göra det ogjort... jag kan ha ändrat mig men idag kommer alltid att förbli idag. Mitt nu är bara mitt och i morgon kommer alltid att vara framtiden. I'm a little dazed and confused. Jag kan inte styra och ställa över något annat än mitt nu.

Jag kan inte idag, bestämma mig för hur jag ska känna i morgon.

and you wrote the book
on how to be a liar
and lose all your friends

~*~

143 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du är bäst och det finns ingen som kan konkurera med dig oavsett vad det gäller! Gosh, jag tänker kopiera den här texten (efter SoD-partiet that is) och ha det som bakgrund på datorn eller ngt liknande! You suprise me everytime, hun! Tror inte du kan bli bättre, men det blir du! Gång efter gång!Älskar dig!

2007-07-13 @ 00:49:49
Postat av: Cajsa

Du är bäst och det finns ingen som kan konkurera med dig oavsett vad det gäller! Gosh, jag tänker kopiera den här texten (efter SoD-partiet that is) och ha det som bakgrund på datorn eller ngt liknande! You suprise me everytime, hun! Tror inte du kan bli bättre, men det blir du! Gång efter gång!Älskar dig!

2007-07-13 @ 00:50:45
Postat av: Cajsa

Oops...

2007-07-13 @ 00:51:08
Postat av: Cajsa

Done!

2007-07-13 @ 00:52:27
Postat av: Jenny

Vad är de som du räknar ner till?

Postat av: sandra

jag tkr om din blogg :) kul att läsa om mcfly ! <3

2007-07-15 @ 20:41:41
URL: http://sandraao.blogg.se
Postat av: zoe

hah aa, jag är hemma nu iaf.
like your entry ^^ lite förvirrande, men kanske också lite för komplicerat för att läsa klockan två på morgonen.. I've got my timezones mixed up, see.

2007-07-16 @ 02:16:11
Postat av: sandra

Svar : precis det kan inte bli för mycket mcfly ;P jag hittade din blogg genom att jag sökte på google.se på " mcfly blogg " och då kom det upp en sida som länkade till olika bloggar med mcfly och så hittade jag din blogg där :)

2007-07-17 @ 12:50:17
URL: http://sandraao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback