Kids tv Tom! Kids tv!

Weee Idag är första dagen på hela veckan som jag känner mig lite bättre från min förkylning. Har bakat med Glada Gangster Gänget. Sveaplan stod det i sms:et, vilket ju betyder baka. Jag förklarade för Emelie Landenberg att kodspråket inte är så avancerat som man kan tro för det finns nämligen bara två möjliga aktiviteter för Glada Gänget, det är baka eller äta. Hade det varit äta som stått på dagens dagordning så hade det stått torget i sms:et. Svårare än så är det inte. Nu åt vi i och för sig också. Så där ägde jag mig själv lite.

Har varit hemma från skolan sedan i tisdags, men mitt halsont och förkylning. Har inte klivit ur sängen på hela halva veckan. Känns ju produktivt och bra. Träffade alltså inte min pop-prinsessor på hela veckan i princip och var tvungen att få utlopp för min fantasi på andra håll... för att inte tala om my, tragiskt nog, dirty mind. Jag har alltså skrivit min första Slash. Trodde aldrig det skulle hända men nu är det officiellt. Poynter/Jones blev det, McFly alltså. Lättare än jag trodde men å andra sidan var det rent fluff... inget graphic alls... Emelie L kan intyga detta.

För övrigt har jag och James, efter många sömnlösa nätter och tårar kommit fram till att det inte är personen Shelly som han saknar och vill ha tillbaka, utan situationen... den säkerhet han hade. Självklart är han livrädd för detta okända som väntar honon nu när han slitits från det gamla, trygga... Han trodde att han skulle spendera resten av sitt liv med henne (varför med just henne av alla människor? Jag vet inte!) och nu blir det inte så...

Han är rädd att han har dåligt inflytande på fina, oskyldiga lilla mig och att han förorenar mig med sitt snick-snack om one nights stands på fyllan. Jag håller förstås med... en 23 årig kille som dricker alkohol och ligger med främmande unga kvinnor! Var är världen påväg? I'm in shock I've been shot!

Idag är jag på ovanligt bra humör, kanske för att det är lördag och jag är lite lagom hög på socker, men hur som helst vill jag bjuda på ytterligare en av mina favoriter från Youtube. Jag har svårt att bestämma mig för vad som är roligast... Sam och Mark's hysteriskt roliga och löjliga dialekt, Dougie's förskräckta min när han får syn på den sjätte generationens Mp3-spelare, Tom som bestämmer sig för att totalt improvisera och krascha morgonens komiska sånginslag och lyckas få hela studions personal att skratta hysteriskt, eller Dougies panikslagna uppmaning till Tom att inte minsann är högst unappropriate att köra upp vissa kroppsdelar i ansiktet på bassisten på barn- och familje tv.

                  
Dougie: Kids tv Tom! Kids tv!

Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Cashis Bashis

Haha, sköööna killar det där!

2007-01-28 @ 11:41:08
Postat av: MemzZon

Popprinsessorna har saknat sin stylist hela veckan, och kläder, hår och make up har varit helt åt skogen. Men igår fick hon ordning på dem igen, och det är tacksamt för alla! :D

2007-01-28 @ 20:16:05
Postat av: Ida

23 år...one night stands. Låter som DiNozzo nästan :P Jag ser NCIS i allt vettu. Tur att förkylningen är bättre. Och du dö inte oavsett hur roliga och charmiga killarna i McFly kan vara. Jag börjar undra om denna obsession är ohälsosam? :P

Postat av: JENNIE

Men, det är ju Mcflys videodagbok :O höhöhö, skämt å sido, de äger. Du äger!

2007-01-29 @ 19:39:19
Postat av: Jenny

HEJ MALIN!

2007-01-30 @ 18:53:40
URL: http://yeahnny.blogg.se
Postat av: Bob-Ulf

Hej! Hur länge ska James vara här i Sv? Hahaha, jag tror att din obsession har gått liiite overborad. För lääänge sen, men det gör inget. Ganska kul att läsa om hur ni fans tävlar och röstar.. Sjukt egentligen, men men.

2007-02-02 @ 21:29:05
Postat av: Frida

naww, McFly-killarna är ju för söta asså! :D

2007-02-12 @ 01:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback