I don't think about you at night

Winter  Det har hänt ganska mycket det här jullovet fastän det varit alldeles för kort förstås. Precis som vanligt. Jag förväntar mig att det ska gå långsammare än förra året, varje jullov men det gör det ju förstås aldrig. Snarare tvärt om.

Erika kan inte stava längre. Vad Mona kommer säga om det på måndag ja det återstår att se. Kanske något i stil med "Men detta finns ju inte ens i sinnesvärlden!" (utan R:en för dem uttalar hon inte)?

Jag har gått och blivit kändis. I alla fall ungefär för det skrivs fanfiction om mig nu förtiden. Jag skriver ju förstås fanfiction fortfarande men jag har ända sedan jag började haft någonting emot att stoppa in mig själv som en Mary Sue i en fic och har alltid haft något emot folk som gör det så jag skriver då inte om mig, men en belgisk tjej gör det. Så för alla som inte visste det så kan man nu lägga till en Tomalin (Tom/Malin) på sin ship-lista. Det är alltså McFly-fanfiction vi talar om. Jag är inte direkt känd för mina McFly fics... men jag har ju skills (hahahaha högmod?) så med lite träning så kan jag nog skriva det med. Har skrivit en hel del redan men jag är vad vid att observera och lära av de "äldre" i år innan man faktiskt postar något själv. Så vad är jag känd för nu då? Om jag inte är känd för mina McFly fanfics? Förutom att jag sover i samma säng som Tom från McFly om nätterna så... haha, nej nu drygar jag mig bara... det är det enda jag är känd för.

Jag lyckades gissa mig till att hon (tjejen som skriver) tänkte att han skulle vara med om en bilolycka härnäst men vi båda två kom överrens om att den idéen skulle skrotas. Så nu är han oskadd en liten stund till. De är fascinerade av olycka de där tjejerna på McFly's officiella forum så jag har en känsla av att någonting angstigt kommer att inträffa sooner or later. Later, om jag får bestämma men det får jag ju inte.

Vi har gått från att vara Glada Gänget till ja... jag har svårt att bestämma mig, antingen Gangster Gänget efter att vi gjorde en hit and run igår på Papas Tapas (Antingen var det Papas eller Tapas som erkände att det var han som tog Em på onsdagsförmiddagen) eller Tekniska Gänget efter att vi allihop skaffat Skype samt att resterande medlemmar i Popgiirlz nu även går att hitta på Myspace. Dom har ingen aning om hur man svarar på kommentarer så det är ingen idé att skriva till dem men i alla fall...

Jag har ju, såklart, funnits på Myspace länge. Det har också en viss kille från Marocko som är född i Borlänge och bor i Kalifornien. Han anser... äsch han anser allt möjligt opassande med tanke på att jag aldrig träffat honom i hela mitt liv, t.ex är jag hans bästa kompis enligt honom bara så ni vet. Och kärleksförklaringar som  "Swedish princess, GORGEOUS. Dig åstadkomma mig tina lik stearinljus" duggar tätt.

Tack...?

Sa gott nytt år till månen, gott nytt år och god natt. Vart man än är så är det samma måne som lyser över oss. Jag hoppas att månen kunde skicka vidare min hälsning till alla de som jag inte har här som jag önskar vore här.

I'm scared of cracking up again I just
Want it to be like it was before

Jag vill att det här året ska gå fort. Jag vill bli av med det för jag har bestämt, jag har släppt taget och jag vet hur lätt jag glömmer... Jag är snabbt där igen. Men jag vill inte.

I don't give a damn about you
No nothing can change my mind
No way
I'm happy just to let you walk away

Det känns som att halva jag saknas... som om jag förlorat min allra bästa vän. Kanske har jag det också... för vännen, känslan, stödet... hoppet... vad det än var, vad du än var, kommer inte tillbaka.

Don't think about you at night
I'm happy to be alone
It's ok
But that was yesterday

Är man en trälig tjej eller vaddå?

Kommentarer
Postat av: Stajna

Haha, Serikas springnota kommer inte glömmas i första hand. Hon totally ägde Papas Tapas. Önskar jag varit där med er. Jag undrar om det där med skype var så jävla bra. Asså, det är nåt sjukt underbart att få prata med er igen, höra era röster, eran panik över skolan, och ja allt sånt. Men det får mig även att längta hem till er nåt så jävligt! JAG SAKNAR ER! Som fan. Jag vill vara hos er. Scuk. (hahaha xD fcuk, scuk, hihihi) But life goes on in US too. Snart är jag hemma. :)

Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

du är öh..känd för att dyka upp i princip VARJE tråd på ts ^^

sen så, om jag inte minns helt fel, har jag läst en McFLy fic av en viss författare vid namn Torquay. jag undrar vem det var..hum.

2007-01-05 @ 12:26:13
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Ida

Tina som ett stearinljus?..Ehh...:P Du är ju också känd för att vara snäll mot alla newbies som inkräktar tv-trådarna på ts.se :P

2007-01-05 @ 13:57:01
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Malin

Ni bara tror det! Jag är elak som fan! Vem var det t.ex som fick en liten tjej att starta en tråd till Mother om att man borde kunna klaga på medlemmar och inte bara inlägg?! JAG! Hahahha hon ville klaga på mig och inte bara mina inlägg!

I'm a gangsta!

Den fic'en har blivit... eh ja... jag ska kanske inte säga hur den slutar men.. nej det ska jag inte. :P

2007-01-05 @ 14:49:54
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Ida

Ja men den ungen var weird, Malin! Hon trodde att godis skulle börja kosta 100 spänn! Någon måste ju få ner henne på jorden innan hon skämmer ut sig totalt! Men den där tråden till Mother var väl bara en sista desperat utväg? :D HAHA^^ Good job with that

2007-01-05 @ 21:54:08
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Stajna

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Igen, haha :P 2 timmar sen jag grattade dig nu jue :P

2007-01-10 @ 02:05:19
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: ERIKA

GRATTIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!! :D::D:D:DD

2007-01-10 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback