"Britney Spears... the kinky bitch..."

Ha tålamod och titta på hela videon, ni kommer fatta varför jag och tiotusentals andra personer runt om i världen avgudar dessa knasbollar.



Dougie: Harry! I can't take it anymore! These number ones they're just too amazing!
Harry: Dougie I think it's time you took a break. Go and have a lie down.
Dougie: Only if you come...
Harry: I'll be there in a minute, big boy... [inser hur han själv låter] ...that's a bit kinky!
---
Harry: At ninth place is another number one from miss Britney Spears, she's now mrs Britney Spears and this time she's dressad as an airhostess... the kinky bitch.
[Dougie inser vad Harry just sagt och börjar... ja fnittra in true Dougie style]
Harry: Not bitch... sorry...
---
Killarnas parodi på Backstreet Boys är lysande, speciellt Tom's kommentar till Harry efteråt...

18 år gammal har man hunnit bli också. Hade en bra födelsedag idag/igår. Hoppas på ett bra år också. Nu ska jag gå och leta reda på Dougie som gör parodi på Justin's Sexy Back. Klockren kille alltså!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ahh, jag missade din birthday! SOOORRY! GRATTIS i efterskott i alla fall. Nu får du göra precis vad du vill :P

Postat av: Beatrice

JA! asså den här videon kan jag bara kolla på tusentals gånger om och fortfarande garva lika mycket!
Jag älskar MCFLY!!

2007-01-11 @ 17:08:52
Postat av: Maja

O M G! Hurfan kan Kylie va etta! Surferboy är klok, jag röstar också på J.Lo! Garvade rätt hyfsat åt deras BBBparodi... höhö

2007-01-11 @ 17:45:37
Postat av: Casha Granat

Jag håller med Maja (det är vår Maja, eller hur?)... Kylie?!? Boysen är så söta ju! Gull!

2007-01-11 @ 17:55:00
Postat av: Stajna

Jag skulle kollat på videon, om det inte för mitt helvete med flashplayer. FY FAN!! Jag hatar det fett mycket!!

2007-01-11 @ 21:49:01
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: Anonym

"I'll push their button any day" Haha. vad vill han? Roligaste videon jag har sett på länge. garva mig igenom den, haha xD

2007-01-13 @ 00:10:32
Postat av: Cashis

"Hoho, 'holding a parent'... Come here!" Älska!

2007-02-26 @ 12:14:35
Postat av: Nathalie

Älska Dougies skratt! ;) (jag ber om ursäkt, nu känner jag att jag har kommenterat väldigt mycket. Haha!)

2007-07-18 @ 22:47:44
URL: http://lockigare.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback