Move down to me, slip into you

Love2 Spökena i Ärla var tack och lov inte i maskopi med den lokala yxmördaren och pizzabagaren höll sig på sin ovanvåning och Glada Gangster Gänget har haft en bra helg. Bara så ni vet. Vi åt pizza (igen damn it!), glass, glass och mera glass i stora lass. Nu känns det konstigt att sitta här själv på mitt rum... det blir alltid så. Man skulle kanske kunna tro att de är sjönt Edit: skönt (vad VILL jag?) att vara lite för sig själv när man spenderat så pass många timmar med GG men det är alltid tvärt om. Det känns sjukt ensamt och tomt att vara utan dem... känner igen mig lite när Dougie säger att det känns konstigt att först spela live i ett par timmar för 13 000 personer och sen sitta själv på ett hotellrum.

Kanske tar vi varandra lite förgivet ibland. Vad vet jag, men jag älskar er allihopa. Även om Em och Erika hatar mig så älskar jag dom. Jag älskar choklad också. Vad jag fösöker säga är att jag skulle kunna spendera 24 timmar om dygnet året om med er och aldrig tröttna. Om John Tucker hade varit med med sin äckel-perv-gubbe-röst så hade jag fått hets och tagit självmord, eller i alla fall cuttat lite efter ett par månader eller så men annars så...

Finns det andra människor som känner mig så väl? Jag tror fan inte det. Jag har aldrig varit mig själv lika mycket förut.... någonsin. Jag tror ni känner 100% av mig och det tror jag ni är ensamma om. Vi är så otroligt olika allihopa och ändå känns det ofta som att vi är en och samma person. Vi flyter ut och ihop och blandas och det blir salt, sött, ljust mörkt, glatt och argt... och jag älskar vår kladdiga smet som är vi.

Tänkte jag skulle se reprisen av Melodifestivalen i dag men insåg att vi missade den i morse när vi återigen dregglade oss igenom the Wonderland Tour 2005 på dvd. Jag kom på att vi borde se Pelle Svanslös hemma hos Casha nästa helg. Random. Hur som helst får jag nu alltså komma till terms with det faktum att jag inte sett denna delfinal. Kollade artisterna och är rätt säker på att det nog är bäst så. Jag hade irriterat ihjäl mig. John Tucker must daj helt enkelt.

Erika och Millur har ätit isglass hela helgen och jag har aldrig sett så mycket färglatt förtäras av Millur förut i hela mitt liv. Var fascinerande. 24 fcuking isglassar. I like it, 'cause I know I want it. *göteborska*

Hoppas Landenberg har det bra i Sälen men After Ski utan att ha åkt skidor är ju fan fusk. Skynda dig tillbaka!

Känns rätt perfekt med lov och i bilen hem från Millur idag så kom jag på att vi nu är inne på vår tredje perfekta vecka. Först hände det där... sen veckan efter njöt vi helt enkelt av det där plus andra patetiska försök till återupprepningar som det skrattats gott åt och nu är det lov! Glada Gänget har helt enkelt haft snart en hel månad av skadeglad perfektion. Nu känner jag mig nästan elak... naah, det gör jag inte alls.

"Mamma.. får jag läsa din bögporr?" - Erika

Japp, visst får du det. Borde lämna in den som world lit. till Kersti. Skulle hon gilla. Undra vem hon skulle vilja spela när hon, Mona, Pauline och Perrthi återspelar hela grejen i lärarrummet? Hon skulle nog vilja vara Dougie tror jag.

Igår kväll skvallrade Casha och Emfan i blåa klänningar. Oskar hade blivit mäkta avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Stajna

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag måste bara skriva nåt. Jag längtar till er, och våra galna upptåg. Jag längtar tillbaka till den där känslan. Känslan av oss som en och samma enhet, men ändå inte. Jag vill ha tillbaka den saknaden jag fick efter bara ett par dagar utan er. Saknaden jag har nu är så annorlunda, för jag VET att det är 4 månader kvar tills jag får träffa er igen. Och trots att jag innesrt inne vet att inte särskilt mycket kan ha ändrats, så finns en rädsla. För nu är jag betraktaren..

Postat av: Cashis

Älska Ärla. Älska Pizza & glass. Älska John Tuckers äckel-perv-gubbe-röst. Älska att vara samma men ändå olika. Älska Wonderland Tour DVD. Älska Pelle Svanslös. Älska alla 24 isglassarna. Älska skadeglad perfektion. Älska din bögporr. Älska våra blå klänningar. ÄLSKA OSS! (Ja, jag är glad idag!)

2007-02-19 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback