A world of our own

Love is Allting känns lite lättare nu. Som om jag kan lägga all den tid, kraft och energi som gick åt till att ha ångest på att faktiskt må bra istället.

Krascha kommer vi göra igen men vi får nog lära oss att ta vara på tiden i mellan fallen.

Vi har haft en så otrolig tur. Vi har varandra och jag vet att jag i alla fall inte skulle vara någonting alls utan er och kanske är jag inte det heller men vi äger vår värld och så länge den är vår och ingen annans, inte ens the examiners, kommer det förbli så.

Jag har funderat på det här med att vi inte vet hur och när vi fann varandra och kanske är det ett tecken på att vi aldrig kommer tappa varandra heller? Vår historia har ingen början och kommer inte heller ha något slut. 

Vi är evigheten och för alltid.

Kommentarer
Postat av: Casha

Vi kommer aldrig tappa varandra. Jag tänker i alla fall aldrig släppa dig.

2007-02-03 @ 23:39:48
Postat av: Stajna

Som fan heller. Vi är ju som gjorda för varann liksom. It would be a shame waisting a friendship like ours. Vi ska äga Lonodn Mail ;)

Postat av: Emfan

Jag älskar dig, Malin! :D:D

2007-02-06 @ 13:20:47
Postat av: Särika

Du äger

2007-02-06 @ 22:52:40
Postat av: Bob-Ulf

I wish... jag tror inte att jag är på väg ner, inte på ett tag i alla fall.
Men om det blir jobb i england så kommer jag kanske nån dag innan man ska fara dit ;D

Va?! 2grader?! igår var det -32.2 här!!!!!!!!!!

2007-02-07 @ 20:39:34
Postat av: CASHA

BLOGGAAAAAAAAAAAAAA!

2007-02-09 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback