Dreams come true in December

image85 Mina källor är inte fler än mig själv och den mycket kryptiske och, jag vågar till och med säga retsticke-inspirerade Tom Fletcher men singeln som vi hoppas kunna inhandla den 22 oktober ser ut att bli en cover av The Jam's Town Called Malice men det kan också mycket väl vara så att Tom bara låter bli att tala om att jag har fel med mitt aningen vågade antagande. Att de ska göra en cover på Town Called Malice det vet jag (in your face Flump a.k.a Tom!) men huruvida den ska släppas som singel eller inte är mer tveksamt.

Den 3 december ryktas det att det ska släppas ytterligare en DVD. Problemet är bara att informationen gällande innehållet på denna DVD inte är särskilt glasklar och jag vet inte om jag vågar hänga upp mig allt för mycket på datumet heller. Många påstår, och jag säger påstår för det sas länge att MITO aldrig skulle komma på DVD, men som sagt, många påstår att UCAP inte blev filmad och därför inte kommer komma på DVD. Detta är lite av en lögn då alla McFly's gigs filmas. Stora som små. I ett halvår fanns det "ingenting" filmat från MITO heller. Vi vet ju hur det ser ut idag. En platinumsäljande DVD. Tji fick ni.

Det sägs att The greatest hits - so far Tour inte heller kommer att filmas... det är en lögn det med förstås och vi ska inte ta för givet att det kommer en DVD men att gråta för att det inte kommer en är högst opassande för vi McFly fans brukar kunna tjata/fjäska oss till det mesta, och Dougie brukar kunna acceptera sexuella tjänster som valuta så det ska nog inte vara någon fara.

Hur som helst, vad sägs det ska finnas på den här december DVD:n då om inte en konsert? Allt officiellt videomaterial de någonsin släppt + bonusgrejer och behind the scenes och stuff. Ja, det är ju specifikt och bra. Inte. Vi får väl vänta och se antar jag.

Son of Dork gästspelar på höstens tour. Har inte koll på datumen och de i min umgängeskrets that gives a fuck har jag redan råkat avslöja det för. För alla andra McFly fans som letat reda på min blogg genom olika andra aningen suspekta vägar - sorry. Didn't mean to spoil it for you. "You guys have spies in my house, don't you?" -- Tom. Exakt vilka spelningar detta gäller för har jag inte ens orkat luska fram och vem vet, kanske backar de ur med tanke på Dave's lilla melt down.

Vore det inte riktigt komiskt btw om Dave och Charlie (Simpson) bildade en duo? James Bourne skulle kunna svära live i BBC Radio One och posta fler dampiga bulletins på Myspace där han uttrycker sin ilska och besvikelse med väl valda brittiska insults. Oh the pure bliss. Dave och Charlie skulle kunna turnéra kring Storbritannien ("The Spoiling James' fun Tour") och kalla sig själva "The Backstabbers". Matt Willis skulle inte gästspela där. Däremot skulle Harry Judd kunna rekommendera Lil' Chris som warm up. Han skulle passa in perfekt efter det stora sveket gentemot McFly.

Har idag inte converted any viewers. Sam and Mark skulle vara besvikna. Men vi försökte. Brownie points for trying. Och som Danny skulle ha sagt/tatuerat in på foten... "good ef"-foot. Tack Dan... tack.

Det är gåshud och tingles och fjärilar i hela magen när jag ser MITO DVD:n fortfarande. Kommer aldrig att gå över. Wonderland DVD:n ger mig fortfarande samma känsla. Snart är vi där... snart.

Kolla in Carrie's musik (
www.myspace.com/carriehopefletcher) som hon spelat in på sin mac (Tom, ge tjejen nyckeln till er studio!). Carrie Fletcher, 14 år har bl.a just nu uppe en låt som heter When We Were Young som är skriven om Tom, som jag tar för givet är en väldigt stolt storebror.

~*~

104 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Granaten

Aaah, Town Called Malice!!! Jag älskar den scenen i Billy Elliot! Ååh, den är värsta McFly låten... perfect sound! Och fatta, eventuella UCAP & GH DVDs!!! Tänke dig känslan när man kollar på de andra DVD:erna... fast då kommer vi ha varit där och upplevt det själva!(Inte DÄR där men du fattar!) 103 dagar kvar nu! Helt overkligt! Don't worry about the non-converted one... it'll happen eventually.. they always come around in the end :P Men snaps for the "good ef"-feet(ha!) Och jeez, hur bra är inte When We Were Young! Var tvungen att converta den till mp3 :P Älskar den! Lite lång kommentar, but hey... Åh, vad skulle jag göra utan dina updates, Malin? Love! xxx (:P)

2007-08-18 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback