Vilsen, bortappad och övergiven.

Avatar1  Ibland är det svårt att veta vad man vill. Allt känns så osäkert och överallt finns stora svarta hål som bara väntar på att jag ska trilla ner... och skulle någon leta efter mig om jag gjorde det?  Jag har plötsligt inga intutioner, förväntningar eller rutiner. Jag vet inte var jag är och kanske inte heller var jag är påväg.

IB, James och EF har sett till att jag knappt kan stava till stygghet och säkerhet längre... för att inte tala om Shelly. När som helst kan jag ta ett snedsteg och då finns det ingenting att göra. Vi har inte ens påbörjat IB1 än och jag kan redan se mig själv misslyckas... James åker till Karibien? Dominikanska Republiken? den 27 september... lagom till skolan börjat. Toppen... när jag ska försöka klamra mig fast vid den lilla säkerhet jag har och övertyga både mig själv och min omgiving om att jag kan klara detta så förvinner han i ett antal veckor för att se till att inte tappa solbrännan.

Susse kan ju förvänta sig ett antal telefonsamtal och sms per dag från mig de veckorna i alla fall och Em, Grillen och c/o kommer nog uppleva mig som helknasig och supertrist de veckorna.

Har inte berättat allt för James gällande vad Katta sysslat med. Tror som sagt inte han behöver det... Shelly skulle hata det. Inte för att jag behåller något för mig själv för att skydda Shelly... nej snarare tvärt om men det är James det drabbar när Shelly får ett utbrott och bestämmer sig för att det är dags att byta telefonnummer med honom eller läsa igenom hans email.

Han är glad just nu även om han inte uppskattar att jag mobbar honom för kiltens skull. Själv påstår han att han är lika snygg som vanligt i sin kilt... det viktigaste är ju att Shelly's familj godkänner den, kilten alltså. Har ingen aning om vad de anser om honom. Enligt Shelly har han ju varit en skit i ett år nu så det är väl vad hennes föräldrar anser också.

Känner mig aningen ensam och övergiven för tillfället (kanske märks?). Känns otroligt konstigt att inte kunna träffa Facjak förrän skolan börjar igen och de andra har jag inte sett på år och dar heller. Lite deppig blir man när ens enda kompis just nu är David Copperfield (idiotbok!).

I fortsättningen tycker jag att Kersti ska uttala sig med måtta om hur man ska tillbringa sommarlovet.

For the record är inte Tom Fletcher och Kelly Osbourne ett dugg lika varandra och det spelar ingen roll vad you might have hört på stan och t.o.m Dougie är bättre på skådespeleri än Lindsay Lohan. Bara så ni vet.

Saknar att inte veta vem jag är. Saknar de som vet... allra mest saknar jag den som vet och känner mig samt har min kudde. Sover illa utan den.

Kommentarer
Postat av: Stajna

Du ska få din kudde Mail, Du ska! No worry :P Och vi ska träffas, och det snaaart, måndag? Jag och em tycker det verkar vara en bra dag, iaf för oss två :P Kanske ringer dig inatt? Känner mig lika ensam jag, HP har varit min tröst patetiskt nog, och nu när den är utläst finns ju inte ens Hermione, Ron eller nån av dom vid min sida. Och så är ju DUmbledore död också. Illa.
Haha, det blir alltid såna här halvmejl till dig när jag är i farten :P
SAKNAR DIG!!! Puss!!!!

2006-07-27 @ 20:59:08
Postat av: Emfaan

MAIL!
Jag saknar dig fast jag träffade dig idag...

2006-08-03 @ 21:58:20
Postat av: Cajsa

Heeeeey! Nu ar jag 17 :D Bara 5 manader tills du fyller 18! Wooah ooh (I akta Arikaf-stil)! Saknar dig! Ha det bast pa Malta! Ses snart! Ps. Hur gar det med Copperfield? (Effing helvetes-bok!) Puss&Kram

2006-08-05 @ 00:02:34
Postat av: Serika

Malin I miss you! Kom hem från Malta vafan!

2006-08-13 @ 00:14:41
Postat av: Facjak

Malin, du är aldrig ensam och övergiven! Du har ju oss...! Och förresten så är de visst lika varandra, det tycker alla, ha;) Saknar dig och tänker på dig i din ensamhet (som inte existerar)! Puss

2006-08-14 @ 19:08:43
Postat av: Fackjak (för 3:e gången)

Aaah, Malta låter phett kuuul! Jag vill också dit! Du verkar ha haft det shlyfki-roligt! Men är man rolig så har man roligt! Saknar er en massa! Ses snart! Puss&Kram Ps. Jag har gett Elin en STOR kram, och jaa, hon vet vem du är eftersom jag pratar om er så ofta! Puss

2006-08-15 @ 18:11:43
Postat av: Facjak heter jag ju...

Jag stavade mitt "namn" fel, ha. Och just det, Elin hälsar tillbaka!

2006-08-15 @ 18:12:55
Postat av: Casha!

Vet du vad, Malin? Jag är också glad att jag är hemma:) Jag som har längtat " " sååå mycket efter alla underbara läxor ;) SKOJA! Ha, vi ses imorrn på historian! Puss&Kram

2006-08-24 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback