I'm floating around in ecstasy

awesome Haft en rätt misslyckad dag idag men egentligen är det ingenting som varit särskilt fruktansvärt. I helgen ska jag och Glada Gänget baka. Ser fram emot det (damn er om det inte blir så nu) för fast jag ser dem/er i skolan hela tiden så saknar jag dem hela dagarna... vet inte varför. Kanske för att vi inte har så många lektioner tillsammans ändå?

Vet att jag tjatade om detta på Myspace också (Stina get your ass on there... både jag och Cayla väntar på dig!) men Don't Stop Me Now, finns det lyrics som får en att tänka på så mycket snuskigt som dem? Jag menar kom igen:

"I am a rocketship on my way to Mars
On a collision course
I am a satellite, I'm outta control
I'm a sex machine ready to reload
Like an atom bomb
About to oh, oh, oh, oh, oh explode"

Kan hända att man måste höra McFly's tolkning av låten för att riktigt fatta vad jag menar men jag tror att det nog ska gå att förstå ändå... Kanske är jag lite för bokstavlig i min tolkning?

Har lovat att jag ska ringa Stina i helgen och det löftet tänker jag hålla för jag saknar Stina som om det vore min högra arm!

Åtminstone delar av detta inlägg är dedikerat till Millur och hennes puppy love.

Kommentarer
Postat av: Empa

Klart vi ska baka! :D Deppa inte nu, Mail! Vi klarar det tillsammans (även om vi inte har alla lektioner tillsammans...) :)

2006-12-07 @ 23:27:42
Postat av: Stajna

Haha, jaa jag vet! Och mer och mer folk tjatar på mig om det.. eller typ 3 i skolan, men iaf :P Haha, inkluderat dig och Cayla! SKOJA. 4 faktiskt inkluderat dig och Cayla xD Fan va härligt det var att snacka med dig! Saknar dig redan!!!! MUCH LOVE!!

Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

bokstavliga tolkningar kan bli väldigt fel ^^

2006-12-08 @ 15:15:26
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Casha Granat

"Höhöhö" MOUAHAHHA!

2006-12-09 @ 11:49:09
Postat av: Serika

www.ibsucks.com/itreallydoes bakning 14 hos mej imorn! :D

2006-12-09 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback