Forandringar

Med konstig energi i hela kroppen redan fran kl 06.15 stadade jag lagenheten i morse och slangde igar kvall upp ett par mobler pa eBay. Det ar egentligen inte pengarna jag vill at, utan det jag ser mest fram emot ar att den eventuella koparen kommer och hamtar grejerna. Vi har bestamt oss for att flytta och jag startar hellre pa ny IKEA-kula nar jag vet hur nya lagenheten ser ut an att slapa pa det gamla moblemanget. Ett tag var jag inne pa att magasinera sakerna i ett par manader men det skulle kosta £27 i veckan och det kanns bortkastat.
 
Redan efter ett par timmar var en byra sald och strax innan lunch kom en trevlig liten kvinna forbi med sin dotter och hamtade den. Vi hjalptes at att bara den till hennes bil och nu kanns mitt rum lite tomt. Jag testade att moblera om lite for att fylla ytan med nagonting annat men det kanns fortfarande lite markligt. Under tidiga kvallen idag blev sedan min sang sald den med - skont sa slipper jag oroa mig for var den ska ta vagen sen. Nu ar sanggavlarna nermonterade och redo att fa aka hem till sina nya agare i morgon kvall nar bade jag och koparen kommit hem fran jobbet. Sjalv tycker jag att det faktiskt ska bli lite mysigt att campa pa golvet med min madrass de sista veckorna nu. Den ar sa pass skon att det inte gor nagonting.
 
Nu har jag precis atit kalkonfars med bbq-krydda, svamp, mango, banan och bladspinat till middag - later kanske skumt men ar en av mina favoriter och eftersom det ar min basta vans 25-arsdag i morgon sa ska jag nu stalla mig och baka cupcakes. Det blir helbra med tanke pa flytten det med. Jag har namligen ett helt skap i koket fullt av strossel och atbart glitter och gud vet vad. Nu pa med Spotify och fram med mjolet!
 
Mojligtvis att jag maste ga en snabbis till affaren forst... agg var det ja... 
 
 
 
Kladdkakan som jag bakade till Emmas fodelsedag forra aret.
 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Härligt att vara effektiv! :)

sv: Smakar gott också kan jag lova! :)

Postat av: KassandraPalma

ååh, ser så god ut!

2015-03-20 @ 18:04:53
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Liisa Lindstrom

Vad god kladdisen ser ut! :)

2015-04-08 @ 20:19:56
URL: http://liisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback