Fixat och fixat!

I morse hande det. Jag fick allting bokat och klart infor New York-resan och det var inte en sekund for tidigt. Resten av morgonen har jag mest gatt omkring och myst over att jag inte behover fundera pa det dar mer. Nu kan jag bara njuta av en av mina favoritstader i varlden med nagra av mina allra basta vanner. En av kvallarna ska vi till John Oliver och halsa pa. Det ska bli grymt roligt. Han ar en fantastisk komiker men som ocksa har ett samhallsfokus som ar intressant och tankevackande. En av mina vanner i NY ar god van med en av mannen som skriver hans tv-serie och jag alskar smart och vass humor. Dem anvander sig ocksa av Twitter pa ett smart satt och jag ser fram emot att traffa dem allihop.
 
 
 
Igar skrev jag pa mitt nya hyreskontrakt pa nya lagenheten och det ar sa skont att kunna svara att allting ar ordnat nu nar folk fragar. Det ar aven skont for min egen mentala halsa saklart. Nu ser jag fram emot att flytta in och riktigt hitta hem pa ett av de tre gym som ligger runt hornet. Jag far ga och halsa pa helt enkelt, se var jag trivs bast. Nu kanner jag mig riktigt inspirerad och tankte att jag kor en klassiker ikvall, jag gar ut till IKEA och ater middag dar. Kottbullar, kottbullar, ge mig mera kottbullar...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va härligt med en NY-trip!!

En härlig fredag önskar jag dig!

Postat av: Maria Pettersson

Så coolt att du ska till New York!! :D Avis!

2015-07-03 @ 11:27:56
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nä fy vad avundsjuk jag blir! Låter ju hur kul och spännande som helst. Hoppas resan blir fantastisk :D

2015-07-03 @ 13:01:44
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se
Postat av: ISA

men hallåååå vad är detta för något!? Ska du flytta till NYC? från Sverige? har inte läst ikapp i bloggen visst. hehe! grymt kul hursom!

2015-07-03 @ 16:16:26
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Anonym

men ar inte ett dugg avis!! ska spara ihop sa jag kan resa dit typ 2020.

Svar: Nu nar Norwegian flyger (direkt vissa dagar t.o.m) till JFK sa behover det inte alls bli sa dyrt. Du kan lugnt flyga tur och retur for under 2000kr. Delar man hotellrum med ett par kompisar nar man val kommer dit eller kor Airbnb sa blir det inte heller dyrt med boende. :)
Malin

2015-07-03 @ 23:12:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback