Grey


Nu ar jag trott pa regnvader - bade i mig och ute! Utkasten har varit manga de senaste dagarna, men sen har jag inte velat, kunnat eller orkat att faktiskt publicera inlaggen, lite som att tankarna blir lite for verkliga da. Jag blir trott pa att lyssna pa mig sjalv, trott pa att umgas med mig sjalv... trott pa att vara mig helt enkelt. Det gar val i perioder som allt annat men just nu ar det svart att komma ur. Jag onskar jag kunde komma hem nu, mamma skrev jag till henne harom kvallen och bara tanken pa det far mig att vilja borja grata. Sa mycket vill jag att det har med att onska saker faktiskt ska vara effektivt.

Men det ar det inte och istallet klattrar jag snart pa vaggarna har hemma i mitt rum av frustration. Jag borde plugga egentligen, borde sitta stilla vid mitt skrivbord och lasa samma rattsfall om och om igen. Istallet tanker jag trotsa regnet och ga ut och springa. Jag maste ha miljoombyte, jag maste trotta ut mig sjalv och andas ny luft. Jag maste bryta mig ur den har cirkeln.

Olika kapital i livet innehaller olika saker, och jag hoppas innerligt att det har kapitlet ar slut snart sa att nagot nytt kan borja.

Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Jag hoppas att du kom ut på en löptur och att den förde med sig något gott! Regnet i ansiktet, rensa tankarna och bara njuta av denna fantastiska fysiskt ansträngande aktivitet - löpning!



Hoppas allt känns bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback