The next time we meet on the sunny side of the street

Att publicera inlagg har nar man anvander google chrome som webblasare ar nastintill lika plagsamt som en hel julimanad full med regnmoln. Jag blir sa otroligt sugen pa att flytta over till Wordpress istallet, bara strunta i blogg.se och deras eviga strul men fastan flytt och nystart ibland ar skont sa skulle det kannas trist att overge den har bloggen efter sa manga ar. Jag har aldrig varit den som rivit ur blad ur dagboken, eller raderat inlagg som inte langre kanns relevanta, for nagon gang var de ytterst relevanta och viktiga och jag tycker om att se mig och mitt liv rora pa sig och utvecklas.



I morse tittade solen fram (och jag tittade fram nastan lika tidigt, kl 5 i morse tyckte kroppen att det var dags att ga upp) sa jag gick ner och simmade en stund innan jag at frukost och sedan gick jag at pa promenad med mamma och min bror. Jag glomde helt bort att jag skulle hjalpa C att fixa pottermore-konto sa nar ledtraden slapptes och hon var for upptagen pa jobbet for att fixa det sjalv, ja da var jag halvvags runt malaren utan dator och mobil. Det far bli i morgon istallet. Jag maste fa tag pa nagon Harry Potter-fantast som kan svaret pa morgondagens gata dock, for vi kan inte forlita oss pa mina Harry Potter-kunskaper! De ar nastan lika med noll.

Take a step out of the shade and give your heart away
Believe it's somewhere it's easy to find
Just close your eyes, go hear it beat
On the sunny side of the street

Sunny Side of the Street - McFly

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker definitivt att du ska börja använda wordpress istället. Blogg.se strular alltför ofta. Jag har ett eget webhotell och jag använder bloggverktyget wordpress. Wordpress is da shit, verkligen!

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

jag har också funderat på det många gånger... men ja, jag vet inte. jag gillar som blogg.se ändå

2011-08-01 @ 18:14:48
URL: http://emmasays.se
Postat av: Mandy

gillar du musik? jag driver en musikblogg där jag låter mina läsare följa min kamp i musikens hårda värld. jag behöver ofta feed back på nytt material - välkommen förbi xxx

2011-08-01 @ 22:47:07
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:20:54
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jasså? Men så konstigt :/ Sambon använder chrome, för han funkar det och så testade jag på min dator nu (via chrome) och det gick bra här - jätteskumt :/



Kram

2011-08-07 @ 14:01:48
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback