When you say hello I feel brand new

Vi har en varningsskylt for byggarbete i hallen, lutad mot koksdorren. Det ar inte mitt fel alls, for jag var inte ute igar. Istallet sa jag och C godnatt klockan 22 efter en lang dag! Jag gick upp redan 7.30 for att lasa igenom mina Contract Law notes ett par ganger till och sen var det ett nervost vankande fram och tillbaka i sovrummet blandat med skratt at bilder pa C fran helgen nar hon gick ut. Jag, Eratela och Emma mottes pa campus och gick till bussen tillsammans. Hela vagen kande jag att jag ville vanda om och ga hem igen. Men det gjorde vi inte. Vi klev pa och det var helt tyst, forutom oss tre och Sheena som likt Chandler i Friends tacklade situationen med comedy. Vi skrattade sa vi grat hela vagen till Chessington och sen stod vi i 25 gradigt solsken och fnissade at hela situationen tills det var dags att ga in.

Det var annu mer formellt att skriva exams den har gangen an vad det var nar jag gick IB, och da ar det allvarligt! Det fanns annu fler regler och det var manga formular att fylla i for att de skulle forsakra sig om att vi var den personen vi utgav oss for att vara. Vid en Contract Law exam sa far man ha med sig en statute book som enda hjalpmedel, den ska vara helt fri fran notes och det inkluderar minsta lilla streck eller prick man rakat gora med nagon penna nagonstans! Medan vi skrev sa blev bockerna kollade, och jag tror de kollade min bok fyra eller fem ganger innan de tre timmarna var slut! I och med detta sa kikade de i boken fler ganger an vad jag gjorde.

Det kandes lattare an jag hade forvantat mig och jag ar nu jattetaggad infor nasta prov aven om jag vet att Legal Systems and Method kommer definitivt vara svarare! Pa fredag galler det och till helgen har jag alltsa skrivit halften! Det ska bli sa skont.

I morgon ska jag, Emma, Sunny och Chris kolla pa ett till hus som vi hoppas pa. Det ar inflyttning sent i Augusti i sa fall och det skulle passa oss mycket battre an forsta juli eller t.o.m mitten av juni som manga andra landlords har varit intresserade av. Blir det sa att vi tar det har huset sa aker jag till Sverige i slutet av juni om jag inte far nagra EF-kontrakt nagonstans i landet och sen aker jag till C nagon gang i juli istallet. Det kliar i fingrarna och det ar jobbigt att inte veta an hur sommaren kommer se ut men jag kanner i hela mig att jag kan inte losa det forran jag skrivit klart mina exams, sa det far bli spekulationer an sa lange.

Dagarna har ar sa mycket lattare an kvallarna och natterna, med varme, sol och inte sa mycket tystnad. Jag kanner mig stressad och ledsen nar det blir for sent och jag vet att C mar daligt over att hon maste upp till jobbet nasta morgon samtidigt som jag mar daligt over att jag inte kan overtyga henne om att det ar okej, hon kan lamna mig de dar timmarna. Jag onskar nagon av oss hade koll pa hur var sommar kommer se ut i alla fall. Jag onskar ibland att vi stod stadigare an de grepp vi har om varandra for just nu ar jag radd att faller en av oss sa foljer den andra med.

Nu ska jag kla pa mig och aka till Asda i Roehampton. Det ska bli pluggmat, coek och appeljuice och sen ska jag tvatta i kvall innan C kommer hem fran jobbet. Det ar varmt varmt varmt och stralande sol och det blir nog en bra dag det har!

Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR: TACK SNÄLLA FINA MÄNNISKA FÖR ATT DU STÖTTAT MIG. BETYTT GULD ATT DU VERKLIGEN VETAT VAD JAG GÅTT IGENOM!! :D DET KÄNNS HELT OVERKLIGT. MEN OH JA, FORT SOM FAN GICK DET :O

Postat av: victoria

sv: tack :-)

Ha en bra dag!

2010-05-19 @ 06:50:13
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

sv: hej, nej det blir inte randigt om man duttar med penseln, man ska inte dra som när man målar på papper, utan dutta, då blir det jätte bra:)

2010-05-20 @ 06:36:30
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: JENNY

Tusen tusen tack! :D

KRAM!

2010-05-20 @ 09:56:59
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Anonym

hoppas pluggandet går bra :)

2010-05-20 @ 15:21:29
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; jag med! Hoppas allt är bra :)

2010-05-20 @ 15:57:36
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

är allt bra bejb? (:

2010-05-20 @ 18:27:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Gabriella♥

SV; Piggelin är gott dygnet runt ! ;)



2010-05-20 @ 18:52:22
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: sanna

jasså? :D vilket gymnasium?

2010-05-20 @ 22:09:30
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback