"Lied through his teeth about Lohan!"

Harry and Doug Tror att jag har blivit extra obsessed på senaste tiden. Vet inte var jag ska ta vägen men lyssnar man på McFly’s texter och ser på dem som artister och glömmer bort sina löjliga fördomar om att de är ett töntigt boyband (”We're boys and we’re in a band…” – Harry) så inser vem som helst att grabbarna har talang och det de gör är bra. Sen kan ju inte alla ha samma musiksmak förstås men de har schills om något de här britterna.

I juni i år kommer det nytt material (alla singlar från senaste albumet är inte släppta än mind you) och sen i juli kommer helt nytt album. Killarnas fjärde. Mycket har hänt sedan Room on the Third Floor kom men samtidigt låter Motion in the Ocean ganska precis likadant som RottF… Gamla goa, glada McFly är tillbaka. Är otroligt nyfiken på hur nästa album kommer låta men är säker på att det kommer vara precis lika underbart bra som MitO och de två föregångarna.


Landenberg och jag converted a viewer i söndags när Glada Ganster Gänget campade at my house. Medan Emfaan och Ärikaf sexchattade med Love som inte var Love tittade vi andra på McFly’s The Wonderland Tour DVD och Casha var sedan tvungen att erkänna att hon numera är McFly-frälst. Går i och för sig inte att inte bli det efter att ha sett den där live-DVD:n men ändå. Känns bra och ingen kan påstå att de inte är brill live, our dear McFly boys.


Take That på ztv... Håller med Harry, så jävla bra är dom inte och de var inte bra heller.

Vår pjäs på engelskan kommer ju äga. Det kan säkert Millur intyga. Hon har ju sett förberedelserna och det otroligt intensiva förarbetet. Dagens lugnt skönaste kommentar kommer från Oskar (som jag under dagens engelsklektion lyckades kalla för Tom minst tre gånger…han och Tom Fletcher har ju inte ens samma hårfärg längre these days. Vad vill jag?) som utbrister, ”Jag älskar att skvallra i gul klänning!”


Innan engelskan skulle jag gå till Pressbyrån för att köpa ny Evian-flaska, eftersom korken på den andra gått sönder. Jag och Millur hade redan tittat på Home Buy (Hemköp) tidigare på morgonen så jag släpade iväg henne till Pressbyrån och har de ”min” flaska? Nej! Jag nöjer mig med den mindre, traditionella typen och tänker att jag får köpa den andra på Centralen i Stockholm (då vet man att man bor i ett tragiskt litet land när man måste åka till huvudstaden för att köpa vatten på flaska) och pallrar mig tillbaka till skolan.


På vägen tillbaka… eller det kanske var på vägen till Pressbyrån, vad vet jag, lyckades jag och Millur få syn på ett blåbär i vuxenförpackning (a.k.a anställd på Home Buy). Grymt ägande.


På engelskan får Kill-Kim och Love typ hets, med lite hjälp av Oskar och lyckas hitta på någon slags lek med min nyinköpta vattenflaska och det hela slutar med att jag inte ens får med mig flaskan hem igen. Ibland undrar man vad fan man håller på med tillsammans med precis alla i sin omgivning.

Undra vad som hade hänt om man gått i en annan, lite mindre dryg och fullständigt galen klass…? Jag hade nog varit deprimerad som fan och lets face it, jag hade aldrig fått lära känna helt otroligt schääääna personer som Allan och Slingvar…


Idag är jag rätt glad och nöjd vilket betyder att jag ska bjuda på något alldeles extra fint från Youtube. Det blir en Popworld-intervju från hösten 2005.



Harry, generad fungerar alltid.


Kommentarer
Postat av: Casha

Haha, det pinsamma är att jag sett den där videon på youtube redan :/ Excuse me for tjating, men Oskar är ju så sjukt lik Tom! Speciellt i den där videon! Men det vi alla egentligen tänker på är ju så klart : "What's a monarchy?" LOL. Saknar Dig trälmycket som vanligt! Puss, love!

2007-02-15 @ 22:48:58
Postat av: Casha

Såg din kommentar nyss, haha (seg) Nej, tydligen inte... det var till och med hon som tog hela rumbytargrejen! Och då tänkte jag så här: Vad förlorar jag på det? INGENTING! Eller vad säger du? Vi ses imorrn, darling! PUSS

2007-02-15 @ 22:51:46
Postat av: Mail

Klart du sett den though... det är ju en klassiker och är man in to them så är man. :D

"Are you doing the press-lady?"

Jag har suttit hemma och fnissat över "discartés" hela, halva eftermiddagen btw. Vad VILL vi?

Postat av: Bobbis

Känns som om jag och Oskar har nåt gemensamt. Det har ju hänt mer än en gång att jag säger nåt relativt "annorlunda"... "Jag brukar vara med min hunds kompisar..." "Jag luktar..kropp" skulle kunna fortsätta ett bra tag..

2007-02-16 @ 09:43:10
Postat av: Stajna

Iiih, Mail. Ditt uppdrag när jag kommer hem får väl bli att försöka tvinga på McFly på mig :P Miss You! BTW är The Killers fan inte lika bra längre.. suck.

2007-02-16 @ 19:10:06
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: Mail

Tom gillade The Killers förut och Dan är rätt snygg ju... ehe... SLINGVAR! (tycker jag alltså, vad Tom anser om Dan's looks vet jag inte). Nu vet jag inte riktigt. Deras old stuff var/är bättre.

These days är däremot Fall Out Boy bloody brilliant!

2007-02-16 @ 20:16:05
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Emfan

Suck... Vill du att jag ska anfalla dig med kudden igen?!

2007-02-17 @ 01:20:49
Postat av: Casha

Okay, to set things straight här: The Killers äger Fall Out Boy, och Brandon är fan så mycket snyggare än Pete! Ko? Love You, btw ;)

2007-02-17 @ 11:16:39
Postat av: Stajna

Yesbox, The Killers äger Fall Out Boy lätt, men the Killers old stuff är bättre. Period.

2007-02-18 @ 05:02:34
URL: http://stajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback