Feeling so much better in this frame of mind...

Tom and Dan ...Cos I've been sick thinking over all the difficult times

Sov i Torshälla natten mellan tisdag och onsdag. Vi lagade mat och spenderade mina pengar... sen åt vi förstås... På onsdagen kunde vi välja mellan att åka pulka med Tilde eller att skrota in still stan för att snacka skit och äta vegetarisk toast med kalkon på Sylvia. Det blev det senare alternativet. Tvivlar i och för sig inte på att pulkaåkande hade blivit minst lika roligt.

Det beslutades, nästan enhälligt i alla fall, att det inte blir något Rommé för Glada Gänget i år heller. Vi pallar inte helt enkelt och vi har inte ens anmält oss. Vi är smarta och har inte anmält oss till någon aktivitet överhuvudtaget och det hela lär ju sluta med att vi joinar Stina på T-Box'en. Vad fan det nu är. Annars fick man ju ta med sig "vovven" på långpromenad också om man ville. Inte sin hund, utan "vovven". Suck.

Hand in hand they leave Heathrow, no one saying a word. They don’t need words becuase all of them would have the same thing to say, “I’ve missed you”, and the words hang in the air like an unfallen spring rain. They can’t be heard and they can’t be seen but they can all feel the words and the message and even though they weren’t apart for long they all know that the second they were reuntited they woved to never be parted again.  
 
In a messy London house the four of them celebrated the new year and as all colours of the rainbow exploded in the starry sky before raining down on them like glitter they wished each other a happy new year and giggled as they hugged each other close like so many times before loving the fact that this wasn’t the last time they’d hold each other and love each other. This was the past, the present and future, all in one single moment. A year turning in to the next and a friendship never ending.
  

Har ätit Jelly Beans hela natten nu så nu kommer jag inte kunna sova än på många timmar och jag kna mirakulöst sms:a igen så en viss belgisk kompis har sms:at hela kvällen... svarar lite sporadiskt sådär. Det är mest various members av McFly som hälsar saker till varandra. Ja vi har rätt rejält med fantasi på forumet. Vi är smått sjuka i huvudet allihop. Som Lostprophets fansen säger, finns inga helt normala McFly fans, alla är lite galna.

Har glömt mitt smink, eller i alla fall delar av det hemma på Emfan's byrå... i hallen. Har också glömt min mobil-laddare på hennes byrå i hennes rum. Det nya byrån som det finns en exakt likadan hemma hos hennes pappa också. Så nu vet du det Em. Vore jättebra om jag kunde få det där när vi ses i morrn... bio var det ja! Hade jag glömt... ehe... eller vaddå... SLINGVAR!

Kommentarer
Postat av: Emfan

När jag kom hem var det alldeles tomt, och jag satte mig framför datorn för att inte känna mig så ensam. Efter ett tag såg jag ditt smink och din laddare, och jag blev genast gladare av att ha lite sällskap! Ja, jag är sjuk i huvet :D

2007-02-22 @ 10:02:07
Postat av: Janya

Hahhahha, bra Em :D Hahaha, jag kände också såå :(
Men vi ses väll idag?? Då är det ju " Eva-Lenas kvällsbok " HAHAHA...

Postat av: Bobbis

Jelly beans äger!!! Det är såå gott och man kan äta supermånga, man blir aldrig less!
Äntligen hemma i Sverige. Man inser inte hur mycker man faktiskt gillar landet innan man har varit borta.

2007-02-22 @ 11:34:37
Postat av: Casha

Din fanfic äger, Mail! Jag har läst den där på forumet! Så bra! T-box äger också! Saknar dig :/ Men vi ses om cirkus 7 timmar! Puss, my love!

2007-02-22 @ 11:49:03
Postat av: Horika

vi kan ju alltid gå ut med min "vovve"... eller så kan vi "gå ut med min vovve" = äta/baka.. puss

2007-02-22 @ 12:54:57
Postat av: Stajna

Klart ni ska joina mig på t-boxen! Det kommer äääääga ;) Haha, oh lord. Och hey, btw så är det en tjej som går IBP1A som skriver till mig på utbytesstudent.se. Frågar ut henne om deras klass, mouahahahaha..

2007-02-22 @ 22:50:48
URL: http://stajna.blogg.se
Postat av: Emelie 2

I'M BACK! Wohoooo vad ni har längat efter mig, jag vet jag vet... Melodifestivalen på lördag, annars är jag inte med!! Pussiiissar

2007-02-22 @ 23:57:28
Postat av: Emfan

Såklart det blir Melodifestivalen! Annars protesterar vi :D

2007-02-23 @ 10:14:15
Postat av: Casha

Yesssssssssssssssssss

2007-02-23 @ 21:21:24
Postat av: Mail

Ringde ju dig L (ditt nya nick!), men du dissade. Vi trodde du ville med GG på bio, men neeeeeeeeeeeeej!

2007-02-23 @ 21:33:56
URL: http://piccadillytears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback