Here I am

Blog Ja nu hamnade jag här jag med... precis som resten av.. ja kanske inte världen men åtminstone Sverige. Ibland är jag knasig, ibland är jag djup och allvarlig. Ibland är jag till och med knasigt djup och allvarlig, så detta kommer bli lite av en berg-och-dalbana.

I vanliga fall när jag skriver av mig så sker det genom en fanfic som sen (oftast långt efter midnatt) publiceras på
www.fanfiction.net. Jag är rätt dålig på att faktiskt uppdatera där så förhoppningsvis är jag bättre på att uppdatera denna blogg. De flesta av mina fanfic's hamnar i lådor på vinden. Känns bäst så ibland. Kanske ska man inte lyfta på alla lock?


"Så sitter man där sen med skägget i kakburken och handen i brevlådan" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback