Uppdatering, antligen

Ah vad skont med lite frascht har bakom bloggkulisserna, och da menar jag inte bara ny lagenhet och nya sovrumsmobler (men de ar nya allihop, de med) utan de nya verktygen har hos blogg.se. Jag hade sikte pa att borja anvanda den har bloggen mer igen i alla fall, men lite nytt hjalper alltid till pa traven! Taggar har jag efterfragat lange och blev en trevlig overraskning nar jag loggade in idag. Mindre trevligt ar att alla mina gamla inlagg plotsligt fatt ny formatering. Hmpf. 
 
Men nu var det faktiskt inte alls det jag hade tankt fundera hogt over idag. Med en skinny Mocha pa Starbucks sitter jag och vad som kanns som resten av London och vilar fotterna efter skoshopping. Jag hade tankt lamna shoppingen till i morgon egentligen men nar jag redan klockan 6 i morse slog upp ogonen efter en fantastisk BBQ med jobbet igar kvall som borde ha trottat ut mig mycket mer sa andrade jag planerna over yoghurt och hallon i sangen.
 
Pa mandag morgon aker jag till Dublin med jobbet for ett client meeting med en av radiostationerna vi jobbar med just nu. I tva veckor blir vi kvar den har gangen och sedan vantar ett par veckor hemma pa kontoret i London innan jag ska tillbaka till Dublin for att traffa nasta klient, aven da en radiostation.
 
Det kanns som att det var bara igar jag nyexaminerad och frustrerad undrade vad sjutton jag skulle gora efter min examen. Egentligen tog det bara nagra veckor innan jag hittade mitt svar - och alla mina fina kollegor. Massor av resande, moten med manniskor och media. Helt perfekt for mig och jag kan inte slute le pa jobbet.
 
 
B jobbar lika mycket han, sa tyvarr missade han grillkvallen igar kvall. Det far bli nasta gang! Med tanke pa hur galna mina kollegor ar sa ar det kanske bra att jag inte introducerar dem for varandra riktigt an.
 
Annars ar det mest inredning och inflyttning som galler just nu. Jag ser fram emot att visa bilder pa nya lagenheten nar vi boat in oss lite mer - forst; hem till Irland. Det ar lika roligt varje gang att aka dit da jag ju later irlandsk och folk bara antar att jag kommer darifran. Hoppas pa battre vader an harom veckan nar jag var dar pa affarsresa sist och vi mest hade full storm och sporegn.

Kommentarer
Postat av: Karin O

Underbart läge!

Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh vi har också haft det lite så i, ja, egentligen hela sommaren! Men såå skönt med riktigt härliga dagar en sväng igen :D

Kram

2012-09-03 @ 21:19:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Signerat Johanna

Vad jobbar du som? Låter som om du har det helt underbart, och fan jag vill med bo i London. Kan du rekommendera staden på lång sikt?

2012-09-12 @ 21:47:14
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se
Postat av: Maja

Jag bloggar igen (!). Saknar dig. Kommer hem på onsdag :) Kram

2012-09-14 @ 14:28:11
URL: http://littlemisslawstudent.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback