Tar tidig helg

Trott pa hotell- och restaurangmat ater jag vanlig hederlig yoghurt till lunch. Jag gick forbi Dunnes och kopte en lokalproducerad persikoyoghurt, ett apple och osaltade cashewnotter. De ar namligen helt galna i pommesfrittes har pa Irland (eller potatis i allmanhet) och jag ar ju inget stort fan av potatis i nagon form sa nog fick vara nog!
 
Efter fyra valdigt intensiva dagar med tidigt flyg, tidiga mornar och jobb till sent in pa smatimmarna fick jag antligen sova till en bra bit efter atta i morse da jag ligger sa pass langt fore i planeringen nu att jag fick fredagen ledigt! Jag tittade bara upp en snabbis pa tidningen vi jobbar med har i Galway och sag till att ett gang brev faktiskt hamnade hos de postansvariga och sen begav jag mig ner langs shoppinggatorna.
 
Nagon shopping skulle det inte bli - dels for att jag faktiskt inte behover mer klader just nu, men mest for att vaskan vagde 19.7kg redan nar jag flog over... Jag skulle bara kopa McFlys efterlangtade bok som antligen slapptes igar. Jag visste previs var Eason lag och det var bara precis dit jag skulle.
 
Bilder fran veckan som gatt har i Galway, Irland.
 
Sa blev det ju inte. Efter Eason och McFlys bok sa hamnade jag pa Penneys (alltsa Primark har pa Irland) och det ar alltid farligt. En klanning, ett halsband och ett armband senare kikade jag in pa Newlook och det ar annu farligare! En klanning, en stickad troja, ett par skor och en ring fick komma med hem till hotellrummet igen. Jag far se himla snall ut pa flygplatsen sen nar jag ska checka in och vaskan ar for tung.
 
Trots att jag ju som sagt i princip har ledigt idag finns det alltid saker att gora och jag har en ny klient har pa Irland - en radiostation, som jag kan forbereda lite dokument for.
 
Jag ska gora lite research och kolla om jag kan hitta en bra sushi-restaurang till ikvall.

Kommentarer
Postat av: kiwiberries

men vilken mysig blogg du har, söt header!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback