Not where the storyline ends

Efter mer an 6 ar (!) med samma bloggdesign sa fick jag ett spontant ryck igar och gjorde om den. For den som kikat in har forut kan det behovas ett par tryck pa F5-tangenten for att det ska synas nagon skillnad dock. Eftersom jag egentligen inte har tid att leka i kodmallar just nu sa far det bli lite av ett work in progress, men nu har jag ju tagit forsta steget i alla fall. Det blir nastan symboliskt da jag ju borjade blogga under gymnasietiden, och nu ska jag alldeles precis snart avsluta mina universitetsstudier, och tills dess att jag ska, om det nu blir sa alls, lasa min legal practice course ar studentlivskapitlet i mitt liv avslutat om bara ett par veckor. Da blir det nya aventyr, och nu aven ny bloggdesign. Jag tyckte det fick ga lite hand i hand.

Appropa de dar universitetsstudierna sa maste jag plugga vidare idag. I morgon har jag min forsta av fyra final exams och jag kanner mig nastan konstigt lugn infor morgondagen. Det blir lite av en mjukstart namnligen da den har forsta kursen som ska tentas av "bara" ar en halv kurs. Tva fragor, pa tva timmar och fastan vi inte har sett fragorna tidigare sa har vi redan fatt jobba med vart case scenario.


Nu ska jag ta en paus dock for en promenad in till Kingston, genom Richmond Park for att ga och kopa florsocker. Jag och Emma bakade tre sorters cupcakes igar kvall, lyssnade genom hela hennes iTunesbibliotek och tittade pa brollopsklanningar online. Ja, kanske inte var superskumt att hennes pojkvan tackade nej till att komma over nar han ringde. Innan dess hann vi dessutom med 17 Again pa dvd, sa tjejkvallsfaktorn var hog redan fran start. Ikvall ska Emma forst pa dop och sen ska vi dekorera! Nu ska jag leta fram min iPod medan solen fortfarande skiner!

Kommentarer
Postat av: Ida

LOVE IT!!!

Postat av: Christine&Paris

Ja visst är det? Jag kan tänka mig att det mestadels var familjerna som bestämde hur det skulle vara, och inte själva brudparet ;)



Hoppas du får en trevlig kväll! Jag ska själv ta tag i pluggandet nu. Det lockar verkligen..

2012-05-13 @ 20:16:30
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Fint det blev :)

2012-05-13 @ 21:46:08
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Everlasting

Fin ny header! Eller ja, hela designen är ju fin såklart.

2012-05-13 @ 22:10:18
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: åh tack! :) ja, den strular alltid, men nu verkar den vara borta som app via iphone, skumt! vilket gymnasie gick du på? :) kram

2012-05-13 @ 22:14:01
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: Trees mamma i London

Gillar din design! :)

saknar kingston när du pratar om det sådär casual^^

2012-05-16 @ 00:56:09
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback