Miljoombyte

Sedan i onsdags har jag officiellt bytt studentliv och final exams mot fritid och forkylning. Kroppen gav upp, precis samma kvall som jag var fardig med mina exams sa kom halsont, snuva, hosta och huvudvark och en vecka senare ar det inte mycket battre. Men, har uppe i luften - ja Norwegian har wifi under sina flygningar - skiner solen, jag har hela rad 21 for mig sjalv och om ca en timme ska vi landa pa Arlanda dar jag just via ett iMessage fick reda pa att min bror kommer hamta upp mig.


Det ar en hogst tillfallig sistaminuten-tur hem till familjen da jag egentligen forlikat mig med tanken pa att missa min lillebrors student. Nar man ar sjuk dock sa finns det bara en sak som man inbillar sig hjalper, efter strepsils, paracetamol och vaniljglass och det ar mamma. Kanske en piggelin. Men mest mamma. Som nyexaminerad juridikstudent har jag ju inte heller sa mycket for mig precis - aven om jag onskar att jag hade det, jag ar inte sa bra pa det har med sommarlov och att gora ingenting alls. Jag ska satta mig ner och skicka ivag dagens jobbansokningar senare idag hade jag tankt aven om det nu inte ar aktuellt med nagra intervjuer pa ett par dagar, annat an over telefonen i alla fall.

Det blev ytterligare en tidig start i morse da flyget gick redan 09.10 men det gor mig inte sa mycket. Jag tycker att det ar ganska skont och mysigt att vakna redan nar varlden ar sadar morgonluddig fortfarande och himlen ligger lag och tung over hustaken. Jag tande ljuslyktorna pa koksbordet redan klockan 04.30 i morse, och gjorde mig i ordning och packade det sista medan det langsamt ljusnade. En kaffe pa Starbucks hade varit trevligt innan det var dags for avfard dock, men da Londons lokaltrafik inte riktigt sammarbetade med mig pa basta satt i morse sa hanns det inte med. Far bli en svensk kaffe nar jag kommer fram istallet.

Kommentarer
Postat av: Michelle Bogar

Hej sötnos! Jag är med och designar en väska i Nelly's grymma tävling och skulle bli så himla glad ifall du kanske skulle vilja rösta på min? Ifall du också är med och tävlar kan du skicka länk till din väska så röstar jag även på din. Puss! LÄNK TILL MITT BIDRAG: http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2253

2012-06-20 @ 20:44:10
URL: http://michellebogar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback