Andrade planer

Fastnade inne i stan hela, halva eftermiddagen igar. Hade funderat lite pa en tur in eftersom jag behovde springa in pa banken i alla fall men nar jag satt och halvsov inne pa var Remedies lecture i en timme (som kandes som tre) hade jag nastan overtalat mig sjalv att det kunde vanta. Sen visade det sig att Mays var tvungen att inhandla en forlat-cupcake till sin pojkvan men visste inte var hon skulle ga sa jag lotsade henne ratt medan Emma gick pa sin sista tutorial uppe pa campus. Det blev en red velvet cupcake och en Oreo cupcake tillslut och jag var nara att kopa nya svarta skinny jeans men det blev pa slutet i alla fall. Sen motte jag upp Emma pa Sports Direct och var lika nara att kopa hem strumpor (att springa i) men sa blev inte det av heller. Jag var alldeles for trott for shopping. Men banken blev avklarad i alla fall sa lite produktivitet klamde jag in.

Med ungsbakad pestokyckling med mozzarella och jordgubbar och hallon doppade i mork choklad hade jag och Emma sen tankt oss en lugn kvall framfor diverse tv-program. Jag har Pan Am, Once Upon A Time, Suburgatory och New Girl att se ikapp men sa plotsligt, mitt i matlagandet star var van W utanfor dorren med hjarnskakning och en bruten arm. Han hade blivit pakord nar han cyklat in till uni for att lamna in en inlamning och hade spenderat hela dagen inne pa akuten! Vi bor halvvags hem till honom och utan ork att ta sig hela vagen hem sa hamnade han istallet hemma hos oss. Han var relativt pigg och glad anda och vi bjod pa Ipren och middag och satt uppe hela natten och pratade om allt och ingenting - daribland cykelhjalmar. Han hade ingen pa sig nar han blev pakord, ager inte ens nagon idag, men cyklar en mil varje dag sa vi har varnat honom forut och sagt att en vacker dag kommer han onska att han hade en, och han forsakrade oss om att nu skulle han kopa en.

I morse sov jag alldeles for lange, men behovde verkligen sova ikapp mig fran igar och det ar ju faktiskt lordag. Jag funderade pa att ga tillbaka in till stan och kopa de dar jeansen men jag tror jag lamnar det till nasta vecka, det ar sa mycket folk dar inne pa helgerna. Istallet har jag atit grekisk yoghurt med farska hallon och blabar till frukost, tankte satta pa en maskin tvatt om maskinen ar ledig nere i koket och ta en power walk till Putney.

Kommentarer
Postat av: em

Ja, jag kan bli så arg, alla bilder i tidningar idag är redigerade, och det förvirrar unga tjejer. Jag kan tycka det är okej att ändra ljus i bilden men förstår verkligen inte varför man ska göra om personen på bilden, det är jag imot.



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback