Happy Birthday, me!

Sa jag ar tillbaka i London och ar inne pa vaken timme nummer 36. Det ar idag 22 ar sedan jag foddes. I Lund, 9 veckor for tidigt och inte helt saker pa hur man andas sjalv.


Jag ar ensam hemma i en vecka i alla fall innan Emma kommer tillbaka till London sa fodelsedagen borjade med en promenad till campus klockan 6 for att lamna in en uppsats. Efter det handlade jag lite fodelsedagspresenter till mig sjalv, handlade mat och landade pa soffan med C email, forsta sasongen av L Word, Juno och en sasong av Outnumbered.

Snart ar fodelsedagen over och i morgon ska jag aterga till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: MEREI

- vad gör du i london? :) grattis i efterskott!

Postat av: Robin

Stort grattis i efterskott madam ^^ du får ha det så bra i London!

2011-01-29 @ 16:29:23
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback