Believe

Idag har snurrat pa i en hiskelig fart. C vackte mig i morse for att tala om att hon mar bra, medan jag fortfarande hade mardrommar brannande bakom ogonlocken och jag halvsov i en timme till. Drog mig ur sangen nar Royal Mail levererade mina nya skor vid halv 10, at frukost medan jag pratade vidare med C och pluggade Criminal law. Tegan & Sara, Katherine Jenkins, Jessie J. Hann med ett kokt agg och kalla kottbullar till lunch innan jag slet mig genom den harda vinden upp for kingston Hill. I huvudet snurrade ditt "det ar inte mitt" och mitt "du ljuger", runt runt, och blasten rev tararna ur ogonen pa mig.

Genom tva lectures och en tutorial lag det ett hart slag bakom ogonen, och jag angrade att jag inte tagit med mig Ipren i alla fall. Huvudvarken vagrade att slappa aven nar jag kom hem och nar C gick fran jobbet gick jag och la mig igen.

En evighetslang dag som nu brusar i bakgrunden medan jag ater kyckling och artor, dricker vatten och riskakor med marmite till middag.

En av mina favoritpersoner i varlden, en av de absolut vackraste och underbara, talangfulla pa jorden ar Katherine Jenkins och med rytmisk Londontrafik pulserande utanfor, lugnt nattmorker och tanda later jag henne osa gashud over mig. Jag och C sag just den har konserten da den filmades pa the o2 Arena har hemma i London i maj forra aret - en helt otrolig upplevelse och underhallande show. Bland det absolut basta jag nagonsin sett och DVDn ett otroligt roligt satt att kunna ateruppleva konserten om och om igen.


Grattis till din forlovning i veckan Katherine!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Såg att du skrivit i min blogg att du klickat hem Katy Perrys parfym - vart hittade du den på nätet? //Malin

Postat av: Veronica Vanglin

Vad häftigt att du känner nån som var med i rymden finns inga känslor. Då borde du absolut gå och se den :)

2011-02-08 @ 18:30:17
URL: http://veronicasb.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

ja precis, och smakar lika gott :)

2011-02-08 @ 18:33:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anders

Då finns det bara en sak att göra, nämligen att köpa en påse salta pinnar ;)

2011-02-09 @ 03:24:52
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Anders

I staterna heter det pretzel sticks. I alla fall stod det så på den påsen jag köpte.

2011-02-10 @ 07:21:52
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback