I remember every look upon your face

Bergochdalbanedag har det varit idag, och tyvarr ar den inte over an saklart. Vaknade med ilska i magen, som nog egentligen var samma frustration och osakerhet som drabbar mig varje gang vi blir trotta och stressade och kanner att vi varken racker till for varandra eller oss sjalva. Upp och ner, ner och upp gick det och vissa stunder i morse var som de ska och andra var stela och katastrofala. Det var skont att bryta av med en helt vanlig och mysig timme pa skype med Cajsa (efter att hon 20 minuter sent insett att hon nog glomt bort mig). Ibland satts saker a ting i helt nya perspektiv nar man pratar om dem hogt, och ibland ar det helt enkelt bara skont att fa lyssna pa hur det star till i nagot annat horn av varlden, hur nagons annans hjarta mar.

Jag pluggade mer Land Law pa formiddagen, duschade, drack diet coke till bade frukost och lunch (ja... alltsa...) och pratade mer med Claire. Jag overtygad om att hennes beteende var konstigt och hon overtygad om att det var jag som forsokte dolja att nagot hant. Vi ar bra pa att prata med varandra och sa fort den muren rivits sa flot det pa mer som vanligt igen.

Jag var tvungen att kopa en ny Property Statutes-bok eftersom det finns notes och annat i den jag har sedan tidigare sa jag tog bussen in till stan. Handlade pa vagen hem och nar jag val var hemma pa campus igen sa var det nastan dags for C att sluta jobba.

Solen star fortfarande ganska hogt pa himlen har, pa garden sitter musikelever och spelar tillsammans medan andra grillar och baren och Subway ar oppna bada tva. Det ar inte lika varmt idag men det kanns inte. Jag onskar jag fick ha annat i huvudet an Land Law, kanske precis ingenting och konstaterar att i morgon kvall ar jag fri aven fran den modulen. Sen ar det bara Public Law (min favorit) kvar nasta torsdag och sen ar jag fri!

Jag haller tummarna for flytt den 26 juni och sedan Sverigebesok efter det. Om nya huset blir vart blir jag sa glad. Vi gillade det verkligen, alla tre och det ligger jattebra till! Hyran ar lagre an vad vi vantat oss att betala och extra pengar over ar aldrig fel! De laggs at sidan for McFly och Tysklandsresor saklart.

Ikvall ar det Eurovision-dags igen, och fastan forvantningarna pa Sveriges jobbiga lilla Anna med gitarrtricket (ja den forsvinner ju halvvags?) ar sa sa laga sa ska det bli roligt i alla fall och innan dess ska jag koka pasta och plugga lite till! Det ska ga.

Det ar ett fint, men smartsamt datum idag och for din skull D, ska jag avsluta dagen med ett leende, for det fortjanar du. Vi ar sa ledsna att vi aldrig fick chansen att lara kanna dig och jag onskar du visste hur mycket du betyder for min allra karaste van. Grattis pa fodelsedagen killen!

Kommentarer
Postat av: jenny.

hahaha, mcfly har varit min livskraft de senaste 3-4 åren.. världens bästa band ju :)

Postat av: jenny.

oj oj oj talking about true fan!

skulle dött om ja sprang in i dom, tror faktiskt inte att mitt hjärta skulle klara av det haha. och nej ja ska inte se dom, även om det alltid vart min största dröm

2010-05-29 @ 00:22:38
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: jenny.

oj oj oj talking about true fan!

skulle dött om ja sprang in i dom, tror faktiskt inte att mitt hjärta skulle klara av det haha. och nej ja ska inte se dom, även om det alltid vart min största dröm

2010-05-29 @ 00:22:38
URL: http://jjennymaria.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej gull <3



Gå in och var med och tävla om en Nikon Digital Kamera L110 i min blogg. De enda du behöver göra är att skriva Jag är med och tävlar om sötnosen



Missa inte chansen!

Kramis <3

2010-05-31 @ 20:23:59
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback