"No. Get fucked." - Dougie Poynter

image117 Nej nu jävlar.

Kan blogg.se skaffa en stilpolis tack? Susannah och Trinny, har de något för sig these days? Det borde helt seriöst vara förbjudet att ligga på bloggtoppen om man;

*Använder en av de färdiga stilmallarna som blogg.se har
*Inte kan stava + trivs bra med särskrivningar
*Inte kan engelska
*Lägger in skitfula bilder mitt i sina inlägg, hämtade via google bildsökning
*Inte kan skillnaden mellan Amerikansk och Brittisk musik
*Använder fula typsnitt i hiskeliga färger
*Anser att ett inlägg och redogörelse över sin dag kan vara en mening långt
*Lyssnar på, och prisar, Tokio Hotel
*Inte vet hur man använder Photoshop
*Aldrig har hört talas om Top Shop (alternativt tror att det är ett svenskt påhitt)
*Har lagt in en bild som bakgrund som repeterar sig själv så att kanten syns (crop ffs! CROP!)
*Lägger in bilder på sig själv från förra sommaren med kommentaren "kolla vad jag förändrats"
*Refererar till Blondinbella som sin kollega (vad i helvete?!)
*Går media/estet/sam på gymnasiet och måste avbryta bloggandet för att göra läxor(!)
*Nämner ätstörningar i vartannat inlägg men går i taket när någon läsare tar upp det i en kommentar
*Tror att Starbucks är kändisarnas bank
*Lägger upp bilder på sig själva som är "fula" (gillar du inte bilden, varför sprida den på nätet?!)

~*~

93 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Maja

Helt rätt Malin!!

Postat av: Jos

HHAHHAHAHHAHAHAH, dagens skratt :D

btw, så provade jag nyss att posta den här^ totalt meningsfulla kommentaren och fick då upp ett meddelanade där det stod "Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand." Men varför BAD request? hahahah. ursäkta. jag är lite småseg så här på..lunchtid.

2008-05-04 @ 12:10:40
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Cashis

Amen to that!

2008-05-06 @ 13:26:12
Postat av: -

allt det där stämmer in på dig din äckliga jävla h8er.
folk som dig borde dö,.

2008-05-06 @ 15:41:12
Postat av: Oda the almighty^^

OCH DU HAR SÅ RÄTT! - igen. Tänkte samma sak häromdagen, speciellt det där om stilmallarna!! Haha IB gangsta yeah right :P Du har ju inte långt kvar. *avundas* Här har man inte ens krånglat klart med subject choices :P

2008-05-06 @ 16:30:09
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Ida

Svar: Vi har två skittunga tjocka eländen typ "Levande texter" och "Levande Litteratur". Och sen ska vi läsa ut "Mosippan" av Elsie Johansson, till på onsdag. Snaaaaark

2008-05-07 @ 06:16:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Casha again

Haha! Anonyma jäveln kan ju konsten att överreagera iaf! WTH? Nice kommentar...text talk forever...

2008-05-07 @ 21:38:51
Postat av: Malin

Haha, ja konstruktiv kritik and all that shizz! ;)

2008-05-08 @ 00:03:13
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Ida

Svar: TACK! Det där med böckerna har jag inte så stor koll på, har inte brytt mig så mkt eftersom jag inte alls tkr om svenska :/ Men Brott & Straff är väl en av dom vi ska ta oss igenom tror jag...

2008-05-08 @ 06:14:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Oda

Svar: SMART, det måste jag kolla^^ HM här i stan är verkligen värdelöst :S Jaja...CSI och WaT?? NU? Var inte det förra hösten typ?!

2008-05-09 @ 07:02:36
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tror någon är avundsjuk. Och jag förstår ju varför du inte ligger på bloggtoppen. Det är mer illa att nämna McFly i var och vartannat inlägg, dom ÄR ju verkligen skitdåliga.

2008-05-10 @ 12:28:29
URL: http://smillafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback