I want to wake up in your world

image68 En känsla som äter upp mig innifrån och ger mig kraft att leva på samma gång. Ett ord, ett andetag som vänder världen upp och ner och himlen ut och in. Det är inget tillstånd och ingen inställning, det är ett fenomen.

I really want to be saved
And I hope it's not too late
I really want you to miss me
I feel the pain when you kiss me


Den här helgen har varit lång, mycket längre än i vanliga fall. Allting har liksom gått i slow motion och allting som jag känt, allting som hänt och allt som inte hänt hänger kvar i luften som kristaller av någonting som hade kunnat vara någonting helt annat. De reflekteras av solen och i glittret och färgerna ser jag någonting helt annat. En lögn och kanske den vackraste lögn jag någonsin sett.

Remember the nickname I gave you?
I don't want to waste it on strangers
I dont want give it away
Because it makes no sense at all


I want to wake up in your world


Jag och L kommer ha snyggaste lampknapparna i stan. Dock föredrar vi marsvin utan kläder. För det är nämligen det man kan köpa på eBay åt sina marsvin om man vill... McFly-kläder. Pippa Dee hade sin McFly-cape på sig när hon såg McFly på Wembley förra året... hennes favorit är Tom. Borde jag veta detta om ett marsvin? Nej det borde jag inte!

Girls Aloud har gjort det.... Paul O'Grady har gjort det. Och nu ska även McFly göra det. Vaddå? Jo de ska låsas in i ett hemsökt mansion någonstans i England i ett dygn, konstant filmade. De alltid lika solidariska Danny, Dougie och Harry ser allra mest fram emot att se Tom dö av skräck efter sisådär en halvtimme. Tom ser minsann inte fram emot det alls och påminner alla om det vi redan visste, "I'm a girl really." - Tom

Snart kommer Stina hem och det ser jag fram emot. Känns nästan helt ofattbart. När hon skulle åka kändes det overkligt att hon faktiskt skulle lämna oss i ett år men nu känns det helt fantastiskt underbart att hon snart kommer hem... som om det är något slags mirakulöst privilegium vi förtjänat. Jag kommer vägra släppa taget om henne på flera timmar... dygn! Att dela upp oss är inte vår pryl.

Saknar hela Glada Gänget idag. Tror jag har lite separationsångest och det har bara varit en helt vanlig helg.

~*~

210 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Emfan

Jag har saknat er som ett djur i helgen!! Min hosta blir dock bara värre och värre... Jag låter som en lungsjuk...

2007-05-06 @ 17:17:40
Postat av: Cajsa

I'm so lucky to have you...

2007-05-08 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback