When the shivers are salty and sea foam's the colour of space

image61 Ibland händer det så otroligt oväntade och underbara saker att man tror man drömmer. Om Janya bara visste hur rätt hon och hennes tarot kort hade. Jag har väntat och väntat och... och... nu är väntan snart över. Det är klart och jag tror jag ska spricka av lycka.

Vem som helst får tala om för mig att jag är löjlig som längtat så mycket efter detta, det gör ingenting. För mig är det otroligt stort och viktigt. Min värld snurrar i princip runt detta fenomen... jag skojar inte.

L var så pass tipsy igår att jag inte ens lyckades tala om för henne vad som hänt men Cajsa reagerade med ett "eeeeeeeeee"-liknande ljud och kommentaren "Jag måste sätta mig ner!" vilket var mycket likt min första reaktion och instinkt. Antingen får jag ringa henne i kväll eller så hinner hon före och ringer mig för hon sitter hemma i kväll, det vet jag.

Har en uppsats att skriva över helgen men det bubblar i hela kroppen, och då menar jag inte sorten som får en att misstänka att man ska föda en alien vilken minut som helst, så det kommer jag nog inte lyckas göra idag i alla fall. Nyhetens behag måste lägga sig lite först. 

Ska försöka lyssna på Fall Out Boy och tänka på någonting annat... möjligtvis leka med Photoshop. Har planerat att göra om bannern till bloggen länge nu. Får se om det blir av idag. Om inte kan jag alltid bygga lite på Popgiirlz nya hemsida. Måste försöka att få tiden att gå. 

Kan inte sluta fnittra när jag tänker på det.

"We have massive balls... ... ...beach balls!" - Tom Fletcher

Mmhmmm...!

Borde egentligen börja tagga inläggen som handlar om att hoppa av IB för att sedan kunna ta reda på hur många gånger jag skrivit om det nu... har en känsla av att det är rätt många.

Kommentarer
Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

Malin, alienmamma ^^

Postat av: Emfan

Vad har hänt?! Jag vill också veta!

2007-03-25 @ 09:49:30
Postat av: Emfan

Asfin blogg btw!

2007-03-25 @ 09:49:47
Postat av: Casha

AAAAAAAAAAAAAAH! AAAAAAAAAAAAAAAH! AAAAAAAAAAAAAAAH! Sjukt glad fortfarande! Och älska den nya layouten! Du äger, hun! D hälsar!

2007-03-25 @ 12:41:02
URL: http://cajsaaa.blogg.se
Postat av: Bobbis

Jag vill också vara så glad att det bubblar... Det var så länge sen.

2007-03-25 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback