This is the last time...

image66 Lördag kväll och jag är smått uttråkad. Tycker att L kan ringa mig men hon är ute och pysslar med annat just nu vilket lämnar mig själv hemma med McFly som mimar till Il Divo... vilket i och för sig är hysteriskt roligt men jag känner mig inte särskilt social. På min balkong sitter Andreas med Jonas, Liv och Jonathan och röker vattenpipa. Jag skrämmer dem då och då genom att sätta på diverse McFly-låtar på cd-spelaren och de hoppar till av förvåning hela tiden. Tror inte de har listat ut att jag är hemma. Just nu diskuterar de tobak med vetekli-smak.

Önskar Isabell lycka till ikväll. Hon ska försöka gå ut med mitt ID. Vi får väl se hur det går.

Cajsa är hemma igen och det känns helt otroligt lyxigt. Ja lyxigt! Kanske ska man inte ta förgivet att ens kompisar finns kring en hela tiden. Vaniljkrämen är lite lättare att gå genom nu. Snart kommer Stina hem också. Då ska allt vara bra igen... nästan.

You're standing in moonlight,
But you're black on the inside,
Do you think you ought to cry?


Tiden kan man aldrig vrida tillbaka. Det som är gjort är gjort... det som hänt har hänt, och don't right your wrongs with my mistake.


Glowsticks har f.o.m nu förbjudits på McFly's Up Close and Personal spelningar till alla fansens stora fasa. Det hela var mystiskt och skumt ända tills någon avslöjade anledningen, de kastas under konserterna upp på secenen och "McFLY kept slipping on them at Portsmouth." Hahahaahaha. Jag dör.

Officiella videon till Baby's Coming Back. Not just another boyband. No way.

                         

~*~

232 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Serika

haha ägda killar på balkongen

2007-04-15 @ 00:02:18
Postat av: Cashis

Ägda killar/tjejer är det väl ändå... haha vetekli, word!

Det känns lyxigt att vara hemma hos er igen och veta att ni tycker samma sak... jag har saknat er så mycket jag orkat! I wonder if someday I'll be good at goodbyes... but I'll be okay if you come along with me.

Snart är det bara vaniljsås kvar (vad vill jag?) Det klarar vi... together and apart.

"McFLY kept slipping on them at Portsmouth." Naaaw, poor babies!!!

Postat av: Serika

Ägda killar och en ägd TJEJ närmare bestämt. Hursomhelst: ägda!

2007-04-15 @ 18:28:27
Postat av: Casha

Kan dom bli duktigare, hetare, bättre eller mer perfekta?!? Jag döööör! ÄLSKA låten! ÄLSKA videon! ÄLSKA MCFLY!

2007-04-15 @ 20:45:14
Postat av: Anonym

det är rätt, gåsar borde man säga. Haha, mäss =)

2007-04-20 @ 09:11:25
Postat av: dajana

skrev förra

2007-04-20 @ 09:11:40
Postat av: Jenny

Du är tagen! Läs min blogg!

2007-04-24 @ 17:18:21
URL: http://yeahnny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback