I guess I'm stuck in this mad world

Sheep På begäran av Ida ska jag här svara på följande 50 frågor om mig själv.

1. Tre namn jag lyssnar till:
- Malin, Mail och The Stylist

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
- Varken blyg eller tyst

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
- Ältar en hel del

4. Detta är jag rädd för:
- Att tv:n en dag ska sluta fungera

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
- Tv:n, mobilen och Popgiirlz

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
- Prata tyska, laga mat, palla med människor som alltid börjar sina meningar på samma sätt...

7. Detta tycker jag om att göra:
- Sova (den håller jag med om Ida), reta James, titta på tv

8. Detta vill jag göra just nu:
- Åka till England, äta popcorn, sova

9. Bästa känslan:
- När jag klarat något jag inte trodde jag skulle klara

10. Värsta känslan:
- När jag tvingas till något

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
- Humor nog att orka med mig

12. Är du kär just nu:
- Nej, det kan jag inte påstå

13. Jag vill gifta mig:
- Någon dag, antar jag

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
- Få mitt IB-diplom (!!), flytta från Sverige, äga Pauline

15. Min käraste ägodel:
- Tv:n, datorn eller mobilen... det blir svårt att välja alltså...

16. Något jag vill ha i present:
- England-resa

17. Detta har jag på mig just nu:
- Röd-vita Converse, svarta jeans, röd-vit tröja, svart kofta

18. Favoritplagg:
- Oj, svårt! Vet inte

19. Favoritdjur:
- Hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
- Pop (Eh... MCFLY!)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
- "Star Girl" - McFly, "Hey Kid" - Matt Willis, "Closer" - Joshua Radin

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
- Roligaste; Engelska Tråkigaste; Theory of Knowledge

23. Stjärntecken:
- Stenbock

24. En bok jag gillar:
- Catcher In The Rye är fan bra jämfört med de andra vi läst

25. En film jag gillar:
- Pirates of the Caribbean 1 (och 2)

26. TV-program jag gillar:
- NCIS, ER, GA, Dark Angel, WaT, Tredje Skiftet, Footballers' Wives, Las Vegas, DH, Gilmore Girls, OTH

27. Favoritdoft:
- Torquay :)

28. Detta äter jag gärna:
- Choklad, popcorn, Gräddglass med maränger och Lemoncurd

29. Dricker helst:
- Fanta eller Sprite

30. Favoritgodis:
- Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
- USA, England, Malta

32. Färg på mina ögon:
- Blå

33. Min längd:
- 173 enligt mig och 177 enligt matteläraren

34. Jag tror på:
- Min egen förmåga att skapa mitt eget öde

35. Jag spelar:
- The Sims 2

36. Person jag beundrar:
- Pauley, så himla grym!

37. Så här bor jag:
- Alldeles för långt från skolan

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
- Har inga krukväxter, bara döda. Personer alltså...

39. Det här tänder jag på:
- Haha, detta är en fråga för mig det, nej men det finns ju en accent som är hetare än alla andra...

40. Det här gör mig avtänd:
- Rökare och snusare (håller med Ida här)

41. Favoritfärg:
- Blå

42. Favoritcitat:
- "Americans have different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift"... they say "President", we say "stupid psychopathic git."

43. En hemlighet jag vet:
- Har inga hemligheter *lie*

44. Bästa present jag fått:
- Min tv är rätt nice

45. Senast köpta skiva:
- Now 64

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- Tycker om mina blå ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- Är för lång!

48. Udda förmåga/egenskap:
- "Udda"?! Jag är preeeeecis som alla andra damn it!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- Självmordsbenägen, vem vill vara ett djur liksom?

50. Två personer jag vill ska göra detta test
Facjak och Em


Kommentarer
Postat av: Josefin a.k.a tv sekt

jag skulle döda för att vara 173-177 ^^

Postat av: Hannah

kul lista!

2006-09-28 @ 16:23:40
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: elin

HAHa, jag gillar svaret på den näst sista frågan skarpt! :)

2006-09-28 @ 20:20:34
URL: http://mysterium.blogg.se
Postat av: Facjak

"47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- Är för lång!"
Ge dig!
Häls. Leaning tower of E-tuna

Nu måste jag ju svara på det här ju! Damn it.

2006-09-29 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback