We've got no worries in the world

Ho no! Blev septembers bästa EF Crew... visste inte ens att de hade en sådan utmärkelse. Mäkta stolt förstås. Ha! Nej men  seriöst, känns ju såklart bra att veta att vill jag jobba i London så har jag redan fått erbjudande om det. Trevligt värre. Ett fint sätt att åtminstone finansiera någon procent av kostnaden som kommer i och med Universitetsstudier, om man tar sig igenom IB det vill säga. Men det gör man. Det måste man.

Ingen som vill åka på språkresa? Language Club någon? Utbytesår? Kom igen!

Känns grymt bra att veckan är slut. Nu ska jag äta popcorn, spela The Sims 2 och titta på tv hela helgen. Jag har inte ens någonting som behöver göras till på måndag. Inget skolarbete i alla fall. Måste köpa en viss sak though, *host*.

Mamma bjöd på sån där gammaldags übergod svartvinbärssaft när jag kom hem idag. Ibland undrar man vad mammor får alla bra idéer ifrån...!?

Och till popgiirlz, vet ni vad vi skulle ha sagt när Pauline sa "Who's "jag"?!" - I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey I made it
Mmm..
I'm the world's greatest.

HAHA! Det hade varit något det...

Ibland är man glad rakt igenom. Känns nästan skumt... lite som att det är någonting som är fel när man inte oroar sig för någonting alls. Ungefär som att enda anledningen till att jag inte är stressad över något är för att det är någon som inte berättat någonting för just mig... kanske har jag glömt något?

Kanske är det bäst att vara oroad och stressad i alla fall då... så att man slipper oroa sig över att man glömt varför man borde vara stressad menar jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

jag vill åka iväg :D vore vääääldigt mysko om du har missat det^^

ser ut som om våran helg blir ganska så lika [även fast jag egentligen har tjugo sidor matte att göra..].

Postat av: Casha

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey I made it
Mmm..
I'm the world's greatest.
Fan va ägigt det hade varit!
Den låtn äger, btw!
Älskar dig!
Glad att du är glad!
PUSS

2006-10-06 @ 22:43:20
Postat av: Ida

Min helg likadan. Slow, måste läsa klart Pride och prejudice (nej jag håller fortfarande på med den där förbannade boken) Sen så ska jag försöka rädda min precious dator som brokade! :O Jag började typ skaka! :S

2006-10-07 @ 13:04:35
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Casha

Haha, nästa gång får du komma! Jag visste inte ens att Grillen och Serika skulle komma! Det var värsta chocken!

Jaa, det är ju phett koolt med tandis ju!(Eller inte)! Jag kommer äga alla! (Eller inte)

Haha, jag ska nämna det för honom!

Love You! Puss

2006-10-07 @ 18:15:14
Postat av: elin

wiiie, usa here i come xD well, i alla fall om 10 månader ;)

vilken bra utmärkelse, congrats! :)

2006-10-07 @ 19:31:03
URL: http://mysterium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback