Tjuvlyssning från Godisland, Eskilstuna

  Mature Alla bloggares mörka hemlighet

(Två killar 17+ går och plockar lösgodis).
Kille 1: Det är aldrig någon som skriver några kommentarer på min blogg. Inte ens när jag skrev den där grejen med Amy Diamond!
Kille 2: Asså vaddå skriver kommentarer? Jag skriver alla mina kommentarer själv!
Kille 1: Så kan du ju inte göra!
Kille 2: Varför inte, annars är det ju aldrig nån som skriver några kommentarer. Men jag ser ju till att det ser ut som att de är verklighetsbaserade fattar du väl!

~*~

Så jävla klockren. Så typsikt Eskilstuna!

För fler som denna kolla Tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Stajna

På godisland! HAHAHA ägande xD Så jävla klockrent! Man måste ju göra dom "verklighetsbaserade" xD

2006-10-13 @ 00:18:06
Postat av: Stajna

Tjuvlyssnat

2006-10-13 @ 01:08:13
Postat av: Anonym

Hahaha:D Tack för kommentaren. Jag ska läsa den när jag får tid ;) Maturity is overrated...ja det har du väl rätt i men jag föredrar nog humanity is overrated, dr Gregory House ;)

2006-10-13 @ 12:15:15
Postat av: Malin

Mohahaha! Funny =D

Postat av: Casha

Här ser vi ett typiskt exempel på hur även Malin skriver sina egna kommentarer! Don't worry, det händer även de bästa! Love You! Puss

2006-10-13 @ 23:44:55
Postat av: Mail

Haha ofta jag skriver mina egna kommentarer!

>.

2006-10-15 @ 00:11:12
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: malt

haha ägd

2006-12-28 @ 22:53:41
URL: http://malt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback