Happy New Year

Happy new year * Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
VIP resa med EF, sjöng med soundtracket till en film på bio alldeles för högt

* Dog någon i din närhet?
Nej... tror inte det. Min pappas mosters son dog nu precis innan jul

* Vilka länder besökte du?
Malta, Tyskland och England

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
6 November: McFly släpper albumet Motion in the Ocean
27 Juli: Pirates of the Caribbean  2 har Sverigepremiär

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Follow the Leader - Soca Boys
Star Girl - McFly
Please Please - McFly
My, My, My - Armand Van Helden
She Moves In Her Own Way - The Kooks
Hey Kid - Matt Willis

* Blev du kär under 2006?
Inte mer än vanligt men om möjligt blev jag ännu mer kär i McFly och deras musik

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Gick i skolan tror jag... nästan exakt ett år sedan nu så jag minns inte

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
McFly's Motion in the Ocean UK Tour hade jag gärna gått på, det hade gjort mitt år perfekt

* Hur höll du dig från att bli galen?
Galna email till James och timvis av lyssnande på McFly

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Har träffat helt underbara nya människor i år. Anna och alla andra EF-ledare på Malta, The Tv-sekt (kan knappt fatta att vi träffades i år, känns som mycket längre), Sara, Linnéa och andra ur EF Crew. Fellow McFly fan och nörd Emelie L är också sjukt kul att ha lärt känna!

Gott nytt år allihopa! Vi ses 2007!

Kommentarer
Postat av: Stajna

Eh, PotC2 hade väl inte premiär 27 juli.. :S Den hade ju premiär när vi var på arvika!! Och det var ju 13,14,15 juli? :S

Postat av: Malin

Nu blir jag förvirrad jag med... MEN PotC hade ju premiär samma natt som vi såg Håkan på Skansen faktiskt. Vilket datum var det då? :S

2006-12-31 @ 20:48:14
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Josefin a.k.a tvsekt

tolfte juli..tror jag...eller?

anyway, jaa =O ett år blir det nu ^^

2006-12-31 @ 21:03:45
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Ida

Yaay! Nytt år, nya events :D Can't wait :D

2007-01-01 @ 11:57:53
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Malin

Oooh såklart! Josefin är ett geni och jag är för lat för att googla! :)

2007-01-01 @ 16:51:37
URL: http://piccadillytears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback